בחירות 2022

גנץ, סער ואיזנקוט: "החלטנו לבסס את המחנה הממלכתי כתנועה משמעותית"

ראשי רשימת המחנה הממלכתי התכנסו לדיון בו עסקו בתוצאת הבחירות, ולאחריו מסרו: "בפני מדינת ישראל עומדים אתגרים גדולים עימם תתמודד ממשלה הנשענת על גורמים קיצוניים" | ביום ראשון תתכנס הרשימה לישיבה בצמוד למליאת הכנסת

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/11/22 15:04 ח בחשון התשפג

גנץ, סער ואיזנקוט: "החלטנו לבסס את המחנה הממלכתי כתנועה משמעותית"
גנץ, סער ואיזנקוט, צילום: דוברות

לאחר התוצאה המאכזבת מבחינתם, שנכון לשעות הצהריים (ד') עומדת על 12 מנדטים בלבד, התכנסו ראשי רשימת המחנה הממלכתי לדיון בו עסקו בתוצאת הבחירות. ביום ראשון תתכנס הרשימה לישיבה בצמוד למליאת הכנסת.

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ ביחד עם שר המשפטים גדעון סער וגדי איזנקוט, מסרו בסיום הפגישה: "בפני מדינת ישראל עומדים אתגרים גדולים עימם תתמודד ממשלה הנשענת על גורמים קיצוניים. החלטנו להמשיך ולבסס את 'המחנה הממלכתי' כתנועה משמעותית במרכז הזירה הפוליטית.

עוד נמסר כי "אנו מכבדים את החלטת הבוחרים, ולאחר הרכבת הממשלה, נשרת כאופוזיציה אחראית וממלכתית תוך שאנו ממשיכים לבנות את המחנה הממלכתי כאלטרנטיבה שלטונית".

המחנה הממלכתי אמש |

המחנה הממלכתי אמש | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"שלם עם זה שעשינו כל מה שניתן בכדי להגיע לאיחודים"

בנאום שסיכם את מערכת הבחירות, אמר אמש גנץ: "לילה ארוך וימים ארוכים לפנינו. אנחנו נמתין לתוצאות האמת. יהיו תוצאות האמת אשר יהיו, את הדרך של המחנה הממלכתי, רק התחלנו".

"אנחנו נשמר את הרעיון הממלכתי, נמשיך ונתגבש, ונפעל לייצר מסגרת פעולה רחבה שתשרת את עם ישראל ואזרחי ישראל כולם. אני רוצה להגיד שאני מאמין במטרות שלנו, שאני שלם עם הדרך, שלם עם זה שעשינו כל מה שניתן בכדי להגיע לאיחודים – ולהתנהל באופן נכון למדינת ישראל ולאינטרסים של כל האזרחים"