נתניהו לרב אדלשטיין: כל השנים שמרתי על התורה ואז בא כהנא וניסה לפגוע

שומר על גוש הימין: יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע לפגישה עם הרב גרשון אדלשטיין ושוחח איתו על גוש הימין ותקף את שר הדתות לשעבר מתן כהנא

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/22 15:42 כז באלול התשפב

נתניהו לרב אדלשטיין: כל השנים שמרתי על התורה ואז בא כהנא וניסה לפגוע
נתניהו עם כיפה וטלית, צילום: צילום מסך

יום אחרי שהצטלם עם כיפה סרוגה וטלית, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע לפגישה עם מנהיג הזרם הליטאי הרב גרשון אדלשטיין, בשיחה בין השניים תקף נתניהו את מתן כהנא: ״כל השנים שמרתי על עולם התורה ואז בא מתן כהנא וביקש לפגוע בסטטוס קוו ובתורה״, כך דיווח העיתונאי יקי אדמקר.

ח״כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי), לשעבר השר לשירותי דת הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדברים שאמר נתניהו לרב אדלשטיין: ‏מר ⁦‪נתניהו ‏כשאתה מספר ש"קרעתי את עיקרי היהדות" אתה מתכוון לחוק הכשרות שהעניק לרבנות סמכויות שמעולם לא היו לה? לחוק הגיור שנכתב בתיאום עם הרב דרוקמן? או שאולי מינוי נשים לתפקידים בשירותי הדת זה מה שמפריע לך? ‏אגב, כיפה סרוגה זה לא רק קליפ בבית כנסת. יש מאחריה עולם שלם של ערכים.

מתחזק? בנימין נתניהו לא ידוע בתור אדם מאמין, אבל בסרטון חדש של הליכוד נראה נתניהו מצטלם בבית כנסת, כשהוא חבוש בכיפה סרוגה לבנה וטלית. בסרטון הוא נראה לצד החזן המוכר אוהד מושקוביץ ששר את ברכת 'מי שברך' לחיילי צבא הגנה לישראל.

לנתניהו ומושקוביץ הצטרפה להקת ליווי, 'כיפה לייב', שמלווה את השניים. חדי העין יבחינו כי מאחור עומד גם שמוליק סילמן, בעלה של עידית סילמן, ומי שסומן כאחד האנשים שהשפיעו על החלטתה לפרק את ממשלת השינוי. כזכור, רק בשבוע שעבר הודיע נתניהו על שיריונה במפלגת הליכוד.