צפו: מיכאלי מאשימה את נתניהו בבולענים

שרת התחבורה מרב מיכאלי התייחסה בפתח ישיבת הממשלה לבולען שנפער בתל אביב והאשימה את נתניהו: "אנחנו מתקנות את הבולענים של ממשלות הקלקול וההזנחה של 12 שנות נתניהו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/09/22 12:59 כב באלול התשפב

צפו: מיכאלי מאשימה את נתניהו בבולענים
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שרת התחבורה מרב מיכאלי ביקרה הבוקר (א') בבולען שנפער בנתיבי איילון, אחרי הביקור בשטח הגיעה יו"ר מפלגת העבודה לישיבת הממשלה בירושלים, שם היא האשימה את נתניהו בבולען שנפער בסוף השבוע. 

מיכאלי אמרה לכתבים: "אני מגיעה עכשיו מהבולען, האירוע בשליטה, אנחנו לצערנו מתקנות את הבולענים של ממשלות הקלקול וההזנחה של 12 שנות נתניהו, בכל מקום רואים מתחת לשטיח בולענים בכל תחום במדינת ישראל, אנחנו מתקנים ומתקנות את זה בכל הכח". 

על הבולען אמרה השרה: "אני שמחה שציבור נשמע לקריאה שלנו, ואני רואה שהתנועה הבוקר זורמת והדברים בשליטה. עשינו אתמול בלילה בדיקות מאוד מקיפות ולכן יכולנו לפתוח מחדש את הכביש מתוך ודאות שזה בטוח. 

בטיחות כל הנוגעות והנוגעים בדבר היא בראש מעיינינו ואכן בטוח לפתוח את הכביש וגם תנועת הרכבות התחדשה בשעה 5 בבוקר בכל הזהירות הנדרשת ובכל האחריות. עכשיו נמשכת עבודת התיקון ועבודות נוספות כדי לוודא שלא יהיו שום הפתעות נוספות, ורק כשנהיה בטוחות ובטוחים שאכן הכל מתוקן והכל בטוח, היציאה הזאת, מצפון למחלף השלום תפתח מחדש".