עלות השחר מנסור עבאס מתייחס למבצע: "מתנגדים לכל מלחמה, אין לנו השפעה"

לאחר פתיחת מבצע עלות השחר, חברי הכנסת של רע"מ, השותפה הקואליציונית, מתייחסים: "על הממשלה הזו להסיר ידה מעזה ולעצור את המלחמה המטורפת הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/22 21:47 ט באב התשפב

מנסור עבאס מתייחס למבצע: "מתנגדים לכל מלחמה, אין לנו השפעה"
מפלגת רע"מ , צילום: פלאש 90

חברי הכנסת של רע"מ מתייחסים למבצע עלות השחר. תחת הכותרת "מלחמה היא הזדמנות להתמודד עם האמת", מתייחס יושב ראש רע"מ מנסור עבאס למבצע 'עלות השחר'. "אנו מתנגדים לכל מלחמה שנופלים בה קורבנות וחפים מפשע, אך אין לנו השפעה ממשית על מדיניות החוץ והביטחון של ישראל. אנחנו נמצאים בכנסת כדי לעבוד למען החברה הערבית".

עבאס המשיך: "האמת היא שלמפלגות הערביות אין השפעה ממשית בכל הקשור להחלטות ביטחוניות במדינה. מי שאומר אחרת, מוכר לחברה שלנו אשליות. צריך להתאים את הציפיות של העם מול יכולותינו האמיתיות".

עוד ציין כי "בגישה המציאותית שלנו, אמרנו מתחילת הדרך שאין הבדל בין ימין לשמאל בישראל. והיום, למרות שהיינו בקואליציה תקופה קצרה יחסית, עבדתי ונפגשתי למען החברה שלנו עם נתניהו, נפתלי בנט, גנץ, לפיד ואחרים, ואני יכול לומר מניסיון שאין הבדל ביניהם בענייני חוץ וביטחון".

ואליד טאהא, חברו של עבאס מפלגה, התייחס ביתר תקיפות ודרש מלפיד: "על הממשלה הזו להסיר ידה מעזה ולעצור את המלחמה המטורפת הזו! אנו עומדים לצד בני עמנו נגד התוקפנות והמלחמה, וקוראים לעצור את המלחמה, לחזור לדרך הרגיעה ולמנוע מהאזור את אסון המלחמות".