בציונות הדתית מגיבים לראיון בכיפה: "שקד הקימה מפלגת רק לא סמוטריץ'"

אחרי הריאיון בכיפה בו תקפה את בצלאל סמוטריץ' ואמרה כי "בשנה האחרונה הוא חצה כל גבול", במפלגת הציונות הדתית מגיבים: "במקום לבקש סליחה שקד תוקפת. הציבור לא טיפש ולא קונה את האסטרטגיה החדשה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 31/07/22 18:39 ג באב התשפב

בציונות הדתית מגיבים לראיון בכיפה: "שקד הקימה מפלגת רק לא סמוטריץ'"
שקד וסמוטריץ' בזמנים אחרים, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יושבת ראש רוח ציונית התארחה היום (א') באולפן כיפה לריאיון בו היא התייחסה להקמת מפלגתה החדשה, השנה החולפת ומצבה הפוליטי. במהלך הריאיון תקפה שקד את סמוטריץ', ובציונות הדתית מגיבים.

"העיקר שהממשלה תהיה בלי הציונות הדתית"

"איילת שקד מיישרת קו למעשה בימים האחרונים עם כל מה שהציונות הדתית וסמוטריץ' טענו בשנה האחרונה: אסור להקים ממשלה שנשענת על תומכי טרור, אסור לפרק את המחנה הלאומי ולהחרים יותר מחצי מהעם, וממשלת שמאל צרה עם ראש ממשלה חלש עם שישה מנדטים לא יכולה להחזיק מעמד", אומרים במפלגה.

"במקום להודות שסמוטריץ' שהציב בפניה מראה צדק ולבקש סליחה, שקד תוקפת את סמוטריץ', מבקשת לשבור את המראה, והקימה את מפלגת 'רק לא סמוטריץ'' שמבקשת למעשה להקים ממשלה שלא חשוב מי יעמוד בראשה, העיקר שהיא תהיה ללא הציונות הדתית. הציבור לא טיפש ולא קונה את האסטרטגיה החדשה והמלאכותית של שקד ויצביע למי שעמד לכל אורך הדרך על העקרונות והערכים ונשאר נאמן לדרך ולשותפים", הוסיפו.

כזכור, שקד אמרה כי "הייתי שותפה של בצלאל הרבה שנים, בשנה האחרונה הוא חצה כל גבול, הוא גם הודה שהוא לפעמים לא אמר אמת. הדה לגיטימציה שלו חצתה גבולות אדומים, לפסול אנשים מלהיכנס לבית כנסת ולהוציא דיבה זאת לא הדרך של הציונות הדתית".

צפו בריאיון של איילת שקד לכיפה: