איילת שקד תקפה את המשטרה ועמר בר לב הגיב: "נואשת"

קרב בין שרת הפנים לשר לביטחון פנים: אחרי מבצע ההתיישבות הגדול אמש, שקד גינתה את המשטרה והפעילות שלה נגד המתיישבים, ובר לב לא נשאר אדיש

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 08:55 כב בתמוז התשפב

איילת שקד תקפה את המשטרה ועמר בר לב הגיב: "נואשת"
איילת שקד, צילום: Roy Alima/Flash90

בצל מבצע ההתיישבות של תנועת נחלה ואלפי המשתתפים בו, פורסמו סרטונים רבים ברשתות החברתיות המראים עימותים בין השוטרים לבני הנוער המתיישבים כאשר חמישה אף נעצרו. שרת הפנים ויושבת ראש ימינה, איילת שקד, גינתה את המשטרה בציוץ בטוויטר והשר לביטחון פנים מהעבודה תקף חזרה.

"כדאי שהמשטרה תשמור את האנרגיה שלה"

"שוב אלימות (נגד) מתנחלים", כתבה שקד. "כדאי שהמשטרה תשמור את האנרגיה שלה למיגור הפשע האמיתי במדינה. בני הנוער הנהדרים שהתגייסו באמצע חופשת הקיץ כדי ליישב את הארץ הזו הם השראה אמיתית, ומסירותם משמשת ערובה לכך שהציונות תצלח כל אתגר או משבר, פנימי או חיצוני. חזקו ואמצו!".

בתגובה, עמר בר לב כתב: "כדאי ששרה בכירה בממשלה לא תעודד על גבם של השוטרים והשוטרות המסורים הפרת חוק ופעילות עבריינית - רק כי היא נואשת להתחנף ל"בייס" ומנסה לעבור את אחוז החסימה". שר הבט"פ הוסיף: גם השרה יודעת שפעילותם של העבריינים שהיא מעודדת, מסיטה את צה"ל והמשטרה מביצוע תפקידם ופוגעת בביטחונה של מדינת ישראל".

מתנועת נחלה נמסר הבוקר (ה'): "מקבלי ההחלטות מתחילים להבין שהציבור דורש דרישה ברורה להקמת ישובים חדשים. בעזרת ה' נראה בגל התיישבות חדש בקרוב! ולאנשים שבשטח, המשיכו לשמוח בשמחה המיוחדת של הארץ הקדושה ולהיאחז ברגבי האור".