ניר אורבך בקמפיין חדש: "אני הפלתי את הממשלה"

חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה שובר שתיקה ומסמן את הצעד הבא שצריכים חברי ימינה לעשות, במסר לאיילת שקד ולחברי הליכוד הוא מודיע: "את הממשלה הפלתי כשנחצה הגבול"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/07/22 13:53 כא בתמוז התשפב

ניר אורבך בקמפיין חדש: "אני הפלתי את הממשלה"
אורבך , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת ניר אורבך שדרכו הפוליטית עדיין לא ברורה, מפרסם הבוקר (א') סרטון חדש בו הוא מספר על השנה האחרונה, מצהיר כי הוא הביא להפלת הממשלה ומסביר את הסיבות שהביאו אותו לבצע את המהלך. 

אורבך: "אין מקום יותר לניסויים"

בסרטון שהופץ כמסר לאיילת שקד ובכירי הליכוד אומר אורבך: "לכל דבר יש גבול ואת הממשלה הפלתי כשנחצה הגבול, זה התחיל כשרעמ נעדרו מהצבעות בכנסת בגלל הנטיעות, זה המשיך כשהשר לביטחון פנים עמר בר לב דיבר עם בכירים בעולם על אלימות המתנחלים, אבל היה רגע שנחצה הגבול, זה קרה כשהקואליציה הייתה תלויה בחסדיהם של חברי כנסת אנטי ציוניים, אני אמרתי עד כאן, אין יותר מקום לשינוי, נכון שהייתי חלק ממפלגה, אבל יש גבול. הניסוי נכשל, הגיע הזמן להתחיל מחדש. אני קורא לחבריי אין מקום יותר לניסויים, הציונות הדתית צריכה להצטרף לבית של ימין מאמין".

נזכיר כי לפני מספר שבועות פרסמנו כי מי שמנהל את המשא ומתן על שריון עתידי לניר אורבך בליכוד הוא לא אחר מהסרוג טל גן צבי, שהיה איש סודו של בנט במשך שנים ובשנה האחרונה שימש כראש הסגל של ראש הממשלה היוצא, עד שהחליט במפתיע להתפטר.