בחירות 2022

סמוטריץ' מסתייג מצעדיו של בן גביר: "למריבה צריך שניים ואני לא צד בעסק"

יושב ראש מפלגת הציונות הדתית מתייחס לאיומים ולהצהרות של איתמר בן גביר ומגלה כי דיבר איתו ביום רביעי האחרון: "לא תראה אותי במסיבות עיתונאים, לא מציב תנאים, ולא מנהל משא ומתן בתקשורת. חייבים להמשיך ביחד"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 18/07/22 19:32 יט בתמוז התשפב

סמוטריץ' מסתייג מצעדיו של בן גביר: "למריבה צריך שניים ואני לא צד בעסק"
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שהבוקר (ב') אמר איתמר בן גביר כי ככל שהזמן עובר גובר הסיכוי שירוץ בנפרד מסמוטריץ', יושב ראש הציונות הדתית מגיב בריאיון לגלי צה"ל. "לא ברור לי הקמפיין התקשורתי של איתמר בן גביר, כואב לי על זה. קרבות בוץ מרחיקים מאיתנו מצביעים", אומר סמוטריץ'.

אסור לנהל משא ומתן בתקשורת

"איתמר ואני חברים טובים ושותפים ומשוחחים, שוחחנו גם ביום רביעי האחרון. ברור לנו שצריך להמשיך ביחד וכך יהיה זו האחריות שמחייבת אותנו שתביא לניצחון הימין", הוסיף סמוטריץ'. "נביא לציבור מוצר מוגמר של רשימה טובה ומאוזנת כדי למקסם את האלקטורט של גוש הימין".

בן גביר

בן גביר. ירוץ בנפרד? | צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

לשאלת המראיין על צעדיו של יו"ר עוצמה יהודית, אמר סמוטריץ': "למריבה צריך שניים ואני לא צד בעסק. לא תראה אותי במסיבות עיתונאים, לא מציב תנאים, ולא מנהל משא ומתן בתקשורת. חייבים להמשיך ביחד".

בן גביר: "למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון?"

כזכור, רק הבוקר (ב') אמר בן גביר לקלמן-ליברמן כי "פניתי לסמוטריץ' ועד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון. למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון? ככל שהזמן עובר גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ'. אני לא אחכה חודש וחצי עד הפריימריז במפלגת הציונות הדתית".

אורית סטרוק, חברת כנסת אחרת ברשימת הציונות הדתית, השתלבה גם עם המסרים של סמוטריץ' ואמרה הערב לחדשות כיפה כי "פיצול לא יהיה, איתמר מבין את מקומו האמיתי, אני יודעת שהוא לא מסתנוור, הוא יודע כמה אחוז מהמנדטים שלו פריכים, הוא אדם חכם מאוד, הוא לא אידיוט, הוא מבין הכל. אחרי הפריימריז הוא ובצלאל יגיעו לסיכום טוב שטוב לעם ישראל".

צפו בראיון: אורית סטרוק באולפן כיפה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן