פרסום ראשון היועץ לשעבר של בנט מתווך בין אורבך לליכוד

חבר הכנסת ניר אורבך נקרע בימים אלה בין שתי מפלגות בהן הוא יכול להתמודד בבחירות הקרובות, ומי שמתווך עבורו ומוביל את המשא ומתן הוא לא אחר מיועץ בכיר לשעבר של בנט

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/07/22 17:45 ה בתמוז התשפב

היועץ לשעבר של בנט מתווך בין אורבך לליכוד
טל גן צבי ונפתלי בנט , צילום: קובי גדעון לע"מ

אחרי פיזור הכנסת שהיה משימה לא קלה עבור חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, שהיה מהאחראים לפירוק הממשלה - אורבך בימים אלה את משך דרכו הפוליטית. לאורבך יש שתי אפשרויות על השולחן והוא מתלבט בניהן. מי שדואג לעתידו הפוליטי של חבר הכנסת מימינה, היה עד לא מזמן אחד העוזרים הקרובים ביותר לראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. 

טל גן צבי מתווך

גורמים בליכוד מספרים לחדשות כיפה כי מי שמנהל את המשא ומתן על שריון עתידי לניר אורבך הוא לא אחר מהסרוג טל גן צבי שהיה איש סודו של בנט במשך שנים ובשנה האחרונה שימש כראש הסגל של ראש הממשלה היוצא, עד שהחליט במפתיע להתפטר. 

ההתלבטות של ניר אורבך

גן צבי שוחח היום (ב') עם מרכז האופוזיציה ובכיר הליכוד, חבר הכנסת יריב לוין ודן עמו בעתידו הפוליטי של אורבך וכן עם איילת שקד. בנוסף אורבך נפגש עם שרת הפנים איילת שקד שמשמשת כיו"ר ימינה ומחר תתקיים שיחה בין אורבך ליריב לוין על מנת לדון בהצעה לשריון במפלגה, כך על פי גורמים בליכוד. 

גורמים בסביבת אורבך מספרים על התלבטות קשה של אורבך אם ללכת לליכוד, מה שנחשב למקום בטוח בכנסת הבאה לבין הישארות במפלגת ימינה יחד עם איילת שקד, אביר קארה ושירלי פינטו. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן