בחירות 2022

עוד סרוג מוכר החליט להתמודד בליכוד

עכשיו זה רשמי: משה פייגלין יתמודד בפריימריז הקרובים לרשימת הליכוד לכנסת ה-25 | "הגיע העת לאחד כוחות, לחזור לליכוד ולחזק את הרוב היהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 15:06 ד בתמוז התשפב

עוד סרוג מוכר החליט להתמודד בליכוד
משה פייגלין, צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין יתמודד בפריימריז הקרובים לרשימת הליכוד לכנסת ה-25. פייגלין (59), כיהן בעבר כסגן יו"ר הכנסת ה-19 מטעם הליכוד, וכחבר בוועדת החוץ והביטחון. בשנים האחרונות הקים את ערוץ התוכן 'ישראל מחר'. 

משה פייגלין מסר עם ההחלטה להתמודד: "הליכוד היא מפלגת ההנהגה של הרוב היהודי הגדול בישראל. לפני שנה כשבהונאת הבחירות הגדולה בתולדותינו נגזלה המדינה היהודית מהרוב היהודי והוקמה ממשלת כל אזרחיה, הפכה ישראל בפועל למדינת כל ערבייה ונכנסה למשבר עמוק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, ביוקר המחייה, במשילות וביציבות השלטונית.

משה פייגלין

משה פייגלין צילום: ליאור יאדו

כשהתבררו ממדי האסון החלטתי כי הגיע העת לאחד כוחות ודווקא בשעתו הקשה לחזור לליכוד, לחזק את הרוב היהודי ולהחזיר לנו את המדינה יהודית שלנו. כבר שנים ארוכות שאני נאבק על קיומה של ישראל כמדינה יהודית, נאבק בבג"צ ובשמאל הקיצוני, נאבק על ריבונותה של ירושלים והר הבית ואני מבטיח לכל בוחרי הליכוד שלעולם לא אנטוש את המאבקים האלה".