שאלת כיפה לפיד בתגובה ראשונה לפיטורי יום טוב כלפון: "נעשה מה שצריך כדי שהממשלה תחזיק"

שר החוץ יאיר לפיד מתייחס היום לראשונה לפיטורי יום טוב כלפון על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט ואומר לחדשות כיפה: "לכל הטהרנים, אנחנו נעשה מה שצריך כדי שהממשלה הזאת תחזיק"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/05/22 16:29 טו באייר התשפב

לפיד בתגובה ראשונה לפיטורי יום טוב כלפון: "נעשה מה שצריך כדי שהממשלה תחזיק"
לפיד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ימים ספורים אחרי הפיטורין הדרמטיים של חבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד מתייחס לראשונה לטלטלה במפלגת ימינה ואומר בתגובה לשאלת חדשות כיפה מה דעתו על הדחת כלפון. 

לפיד על הדחת כלפון: נעשה מה שצריך



במענה לשאלה: האם הוא חושב שהחשש של בנט מיום טוב כלפון היה מוצדק, אמר לפיד: "אני רוצה לומר משהו לך ודרכך לכל הטהרנים. אנחנו נעשה מה שצריך כדי שהממשלה הזאת תחזיק לאורך זמן".

בימינה דורשים תשובות מבנט

אתמול פרסמנו כי חברי המטה הצרפתי שלחו מכתב כועס לבכירי ימינה: בנט, שקד וכהנא, על פי הפעילים, במכתב הם דורשים תשובות לפיטורין של הנציג שלהם בכנסת, לדבריהם ההסבר של בנט היום בישיבת הממשלה כי הם, "מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה", אינו מספק. על פי הפעילים יום טוב הביא לימינה לא מעט מצביעים עולי צרפת וכעט אחרי שבנט "השתמש" בקולותיהם הם מושלכים הצידה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן