מנסור עבאס בבשורה משמחת לראש הממשלה

יושב ראש מפלגת רע"מ דיבר על הקפאת החברות בקואליציה ואמר: "לא מעוניינים בבחירות שלא יביאו שום דבר. מצד שני, אנחנו לא יכולים לחיות באי ודאות ולכן העדיפות שלנו - לקדם את הנושאים במסגרת הקואליציה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/22 21:00 כט בניסן התשפב

מנסור עבאס בבשורה משמחת לראש הממשלה
מנסור עבאס ובנט, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

לפני כשבועיים, בעקבות המצב הביטחוני בירושלים וסביב הר הבית-מסגד אל-אקצא בפרט, החליטה מועצת השורא של התנועה האסלאמית התכנסה  ל"דיון חירום" בעקבות המחלוקות שנוצרו בתוך סיעת רע"מ לאחר האירועים הביטחוניים.

כזכור, המועצה החליטה להקפיא את חברות המפלגה בקואלציה. הערב (שבת) בראיון לפגוש את העיתונות אמר יו"ר המפלגה עבאס: "אנחנו כרגע מנהלים מגעים ומנסים למצוא פתרונות", אמר. "בינתיים לא הגענו למתווה שמסיים את האירוע שאנחנו נמצאים בו. מצד אחד, אנחנו לא מעוניינים בבחירות שלא יביאו שום דבר. מצד שני, אנחנו לא יכולים לחיות באי ודאות ולכן העדיפות שלנו - לקדם את הנושאים במסגרת הקואליציה הזו, ואני מקווה שעד סוף הפגרה נצליח להגיע להבנות".

עבאס הוסיף: "אנחנו נקטנו את הצעד הזה כדי שגם השותפים שלנו יבינו שזה הזמן לעשות עוד מאמץ. הבעיה לא רק אצל איילת שקד. בכל משרד משרדי הממשלה שמנהלים דברים שקשורים לחברה הערבית יש דברים תקועים שצריך לקדם אותם. השגנו דברים, אבל אנחנו חייבים לעלות על הדרך הנכונה ולהאיץ את התהליך כולו".