עימות חריף בין נתניהו לבנט: "נכשלת מול חמאס"

בעקבות גל הטרור והירי לעבר ישראל קרא נתניהו: "חייבים להקים מייד ממשלת ימין" | ראש הממשלה נפתלי בנט לא נשאר חייב: "נכשלת מול חמאס, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000 רקטות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/04/22 10:41 יח בניסן התשפב

עימות חריף בין נתניהו לבנט: "נכשלת מול חמאס"
נתניהו ובנט, צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב דוברות הכנסת

המצב הביטחוני הרעוע וחידוש הירי לעבר ישראל הביא את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לתקוף את ראש הממשלה המכהן נפתלי בנט, נתניהו כתב: "חייבים להקים מייד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל". ראש הממשלה לא התחבר לציוץ ועלה להתקפה.

בנט: "נכשלת מול חמאס"

בתגובה חריפה בטוויטר כתב בנט: "מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס. מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים".

נזכיר כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (ג׳) ברצועת עזה והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור, אשר יורט אתמול על ידי לוחמי הגנה אווירית. מחבלי חמאס הגיבו בירי טילי נ"ט לעבר מטוסי צה"ל.

צפו: תקיפת צה"ל בעזה

בדובר צה"ל מסרו לאחר התקיפה כי, "צה"ל רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה". ‏דובר חמאס הגיב לתקיפה ואישר כי נעשה שימוש תקדימי בטילי נ"ט: "התקיפה על כמה מוצבים ריקים היא ניסיון כושל למנוע מהעם הפלסטיני להגן על אל אקצא. אנשי ההתנגדות ירו טילי נ"מ כחלק מהעימות עם האויב הציוני".