יאיר נתניהו: לעמית סגל יש מידע עלי בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד

לאחר שדיווח הבוקר כי יאיר נתניהו תומך בעסקה, עמית סגל תחת מתקפה. יאיר צייץ בטוויטר: "בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה, ולא פעם אחת מאז"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 17/01/22 14:20 טו בשבט התשפב

יאיר נתניהו: לעמית סגל יש מידע עלי בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד
יאיר נתניהו, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

על רקע הדיווחים על עסקת טיעון שנרקמת,עמית סגל פרסם הבוקר (ב') כי יאיר נתניהו תומך לעסקה ואינו מעוניין שהמשפט ימשיך להתנהל. לפי הדיווח, גם בנימין נתניהו מעוניין בעסקה, ואילו שרה ואבנר מתנגדים לה.

אלא שבציוץ בטוויטר יצא יאיר כנגד עמית וכתב: "עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמדתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה, ולא פעם אחת מאז. מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד".

בנימין נתניהו שובר שתיקה

עדיין לא ברור אם הכסף מקמפיין המימון למשפט נתניהו אכן יוכל מבחינה משפטית להגיע לידי נתניהו אבל הקמפיין מוסיף לצבור תאוצה וחצה היום את רף ה-2,500,000 מיליון שקל, נתניהו שלא הגיב עד כה לקמפיין או לעסקת הטיעון שבר היום (ב') שתיקה.

בעמוד הטלגרם שלו הודה נתניהו להומונים שתרמו מכספם למימון משפטו, נתניהו כתב: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".