מירב בן ארי נגד משרד הבריאות: "בלי מחשבה שולחים אנשים לבידוד"

בציוץ בטוויטר שכתבה חברת הכנסת מירב בן ארי היא מותחת ביקורת על מדיניות הבידודים: "ככה בקלות ובלי טיפה מחשבה שולחים אלפי אנשים לבידוד". בשבוע שעבר מתחה ביקורת על המתווה לחוזרים מחו"ל. בינתיים הציוץ נמחק

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 10:27 טו בטבת התשפב

מירב בן ארי נגד משרד הבריאות: "בלי מחשבה שולחים אנשים לבידוד"
בן ארי, צילום: רענן כהן

ביקורת בקואליציה נגד תקנות הקורונה: בציוץ שכתבה בטוויטר חברת הכנסת מיש עתיד מירב בן ארי היא הלינה: "הייתי בכנסת היא המאומת לקורונה (הוא מרגיש מצוין) במשך 4 דקות במרחק של 2 מטר. פגשתי אותו ביום שני הוא הרגיש לא טוב רק ביום חמישי, קיבל תשובה חיובית במוצאי שבת ועדיין בכלל לא ידוע אם זה אומיקרון. היום קיבלתי הודעה, מחר אני יוצאת מהבידוד. ככה בקלות ובלי טיפה מחשבה שולחים אלפי אנשים לבידוד". לאחר מספר דקות מחקה בן ארי את הציוץ השנוי במחלוקת.

בשבוע שעבר בישיבת הסיעה של יש עתיד נמתחה ביקורת על הנהלים לחוזרים מחו"ל, בין היתר מפיה של בן ארי. יו"ר הוועדת לביטחון פנים יצאה נגד התקנות שהוחזרו בעקבות החשש מהאומיקרון ואמרה: "זה מיותר, אני נגד בידוד למחוסנים אחרי בדיקה שלילית". חבר כנסת נוסף התנגד לקנסות על מפירי הבידוד בטענה שאין אלטרנטיבות לחזרה מנתב"ג, "מקווה שיבטלו את זה" הוסיף.

לפני זמן קצת קיבלו תשעה חברי כנסת הודעות על כניסה לבידוד: גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, חמד עמאר ושמחה רוטמן. הם קיבלו את ההושעות על רקע חשיפה לכב ערוץ הכנסת שהתגלה כחיובי לנגיף.