דודי אמסלם תוקף חזרה: "שקרים, אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12"

אחרי שאמר דברים קשים בשיחה עם פעילים בטוויטר, אזרחית מהצפון הגישה תלונה במשטרה נגד ח"כ דודי אמסלם | אמסלם מבהיר שלא אמר את הדברים והעיתונאי מיהר להתנצל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/11/21 18:52 טז בכסלו התשפב

דודי אמסלם תוקף חזרה: "שקרים, אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12"
ח"כ אמסלם, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

סערה סביב ח"כ דודי אמסלם. בשבוע שעבר תקף אמסלם בשיחה עם פעילים את התנהלות הקואליציה בכל הקשור למינויים והתנהלות בוועדות הכנסת, בעקבות הדברים שאמר, הגישה תושבת הצפון תלונה נגד אמסלם  אך הוא מצדו טוען: "לא אמרתי את הדברים", ומאיים בתביעה. 

הערב הגיב אמסלם לפרסומים בכלי התקשורת ותקף: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט".

"לכולם מותר לדבר עם הידיים, רק לדודי אמסלם לא"

אמסלם הוסיף ואיים בתביעה: "אמרתי ולא אתנצל על כך, כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא. אז לא עוד.

אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי".

רותם שטרקמן, עיתונאי דה-מרקר שעומד מאחורי הפרסום המקורי שככל הנראה הטעה את חדשות 12 התנצל הערב וכתב: "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה".

בין היתר אמר אמסלם בספייס שעורר את הסערה: "אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שיילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד - ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם". 


(דודי אמסלם בבדיחה לגולשי כיפה).