ברוך קרא לאיימן עודה: "שחרר אותנו מנוכחותך"

הפרשן הסרוג פרסם טור שתוקף המעשה האלים של איימן עודה: "כל ההסברים שנתן עודה אתמול היו מגוחכים ולא משכנעים". גם מח"כ בן גביר לא חסך העיתונאי ביקורת: "אני מתבייש שאיתמר בן גביר הוא חבר בכנסת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/21 14:47 יד בחשון התשפב

ברוך קרא לאיימן עודה: "שחרר אותנו מנוכחותך"
ברוך קרא, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הביקור של חבר הכנסת איתמר בן גביר אתמול בבית החולים קפלן ברחובות ממשיך לעורר סערה. בן גביר שהגיע לבקר את העציר המנהלי מוקדד אל קוואסמי ששובת רעב, נדחף על ידי חבר הכנסת איימן עודה שמנע את מעברו של בן גביר ואף השתמש באלימות פיזית כלפיו. הפרשן המשפטי ברוך קרא התייחס היום (ד') בטור דעה שפרסם לאירוע באתר "וואלה", וקבע - עודה הוא האשם בתקרית האלימה.

הפרשן פתח וכתב: "אין דרך לייפות, את מה שהתרחש אתמול בבית החולים קפלן. מה שקרה שם במלים פשוטות הוא הפעלת אלימות מצד חבר כנסת אחד כלפיי חבר כנסת אחר. חבר הכנסת שתקף היה יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, וחבר הכנסת שהותקף הוא איתמר בן גביר מסיעת עוצמה יהודית. כל ההסברים שנתן עודה אתמול היו מגוחכים ולא משכנעים".

קרא הוסיף: "אם פרלמנטר לא יודע לשלוט על תנועות ידיו, ולא יודע להשיב בתחמושת היחידה שמותר לו להשתמש בה - המלים - הוא לא ראוי לייצג ציבור. הוא נכשל".

כאמור, ברוך קרא לא חסך ביקורת גם מח"כ בן גביר ועצם היותו חבר כנסת: "האירוע אתמול בקפלן נועד כנראה להזכיר לנו יום אחרי טקסי הזיכרון ליצחק רבין איפה אנחנו חיים. כיהודי אני מתבייש שאיתמר בן גביר הוא חבר בכנסת ישראל. זו אות קלון לחברה הישראלית בכלל ולחברה הדתית בפרט; זה אות קלון ליו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', שחבר אליו בבחירות, ובעיקר זו אות קלון לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, שדחף את האיחוד הזה בין סמוטריץ' לבן גביר בכל הכוח רק כדי לשרוד בשלטון".

בהמשך כינה את בן גביר "איש ימין שרואה בעצמו ממשיך דרכו של רב שהחזיק בתורות גזע, רב שרצה לבצע הפרדה בחופי רחצה בין ערבים ליהודים ובכלל למנוע מהם זכויות אזרחיות בסיסיות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן