יו"ר "נעם": אין בנו שנאה כלפי המתנגדים, אלא רק רחמים ואהבה

ח"כ אבי מעוז פנה במכתב לפעילי מפלגת "נעם" והסביר את דרכו אל מול ההתקפות נגדו: "למרות כל הגידופים, השנאה וההסתה, נמשיך בדרכנו דרך האהבה והנעם, דרך של שליחות ומסירות למען כל אחד ואחד מישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 19:56 ח באייר התשפא

יו"ר "נעם": אין בנו שנאה כלפי המתנגדים, אלא רק רחמים ואהבה
צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

יו"ר מפלגת "נעם", ח"כ אבי מעוז, יוצא היום (ג') במכתב לפעילי המפלגה בו הוא מגיב להתקפות הקשות על מפלגת נעם ועליו: "למרות כל הגידופים, השנאה וההסתה, נמשיך בדרכנו דרך האהבה והנעם, דרך של שליחות ומסירות למען כל אחד ואחד מישראל".

מעוז פתח את מכתבו בהסבר לדבריו כעת: "בימים האחרונים, בעקבות כניסתי כנציג נעם לכנסת, הותקפנו כמפלגה והותקפתי באופן אישי, באופן פראי וחוצה כל גבולות, בהצגתנו כמפלגת שנאה וחושך, בהשוואתי לצורר חמינאי ובצער על כך שהוריי ניצלו משואת יהודי אירופה. שאלו אותי חברים מהי דרכנו לנוכח גילויי השנאה הללו ומדוע לא הגבנו על כך באופן חריף".

יו"ר "נעם" הסביר לפעילי המפלגה מדוע הוא אינו מגיב להתקפות אלו: "דרכנו היא דרכו של הרב זצ"ל, אשר כתב בספר אורות 'האהבה הגדולה, שאנחנו אוהבים את אומתנו, לא תסמא את עינינו מלבקר את כל מומיה, אבל הננו מוצאים את עצמיותה, גם אחרי הביקורת היותר חופשית, נקיה מכל מום. 'כולך יפה רעיתי ומום אין בך', ועל כן בחרנו שלא להגיב למתקפות הללו. חשוב שנדע כי גם כאשר אנו שותקים, אין זה מתוך חולשה או חידלון כח, אלא מתוך הבנת גודל התפקיד המוטל על כתפינו וכדי להשקיט את שיח השנאה שלא תורם כלל להגשמת היעדים שלנו ולא מוביל לשום מקום." כתב.

 

בטוחים בצדקת דרכנו

מעוז הסביר לפעילים כי אין בו כל שנאה כלפי אלו שתקפו אותו ואת מפלגת נעם: "אין בנו שנאה כלפי אותם אומללים, אלא אך ורק רחמים ואהבה. אנו בטוחים בצדקת דרכנו, אנו בטוחים בוודאות המקור הנשמתי הקדוש של כל אחד ואחד מישראל. 'ישראל אף על פי שחטא, ישראל הוא'".

לסיום הבהיר ח"כ מעוז, כי למרות השנאה והגידופים, מפלגת "נעם" תמשיך בדרך האהבה והנעם: "מתוך ביטחון זה, ומתוך אהבת ישראל שבוערת בקרבנו, אנו יוצאים למלחמת הדעות, כדי לפעול ולחזק כל היקר והקדוש לנו ולא כדי לנצח ולהראות לאחרים את כוחנו. למרות כל הגידופים, השנאה וההסתה, נמשיך בדרכנו, דרך האהבה והנעם, דרך של שליחות ומסירות למען עם ישראל ולמען כל אחד ואחד מישראל. נמשיך בכל עוז להיאבק על דעותינו ועל אמונותינו ובע''ה נעשה ונצליח".

נזכיר כי כנגד מעוז ומפלגת "נעם", הושמעו אמירות חריפות בשבועות האחרונים, עם כניסתו לכנסת. באחד המקרים, אחד מאורחי הכנסת תקף באופן מילולי את מעוז בטקס יום השואה בכנסת, כאשר הטיח לעברו "איך אתה לא מתבייש להגיע לטקס לזכרם של אלו שנשרפו? חבל שאתה חי, חבל שהוריך לא נשרפו שם גם". משמר הכנסת הרחיק את התוקף מח"כ מעוז, ותלונה הוגשה לקצין הכנסת.