סקר מנדטים חדש: ימינה המפלגה הרביעית בגודלה עם 14 מנדטים

סקר חדש מעלה תמונה מדאיגה למפלגות הקואליציה, הליכוד וכחול לבן, שמאבדות מנדטים, ואילו המפלגות הקטנות מתחילות לצבור תאוצה ולגדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/20 09:07 כג בתמוז התשפ

סקר מנדטים חדש: ימינה המפלגה הרביעית בגודלה עם 14 מנדטים
צילום: כיפה

בצל משבר הקורונה המחריף והסדקים הנמשים בתוך הקואליציה, סקר חדש, שנערך עבור רדיו 103 FM, עולה כי הליכוד ממשיך לאבד מנדטים ואילו ימינה נוסקת והופכת למפלגה הרביעית בגודלה. גם יתר המפלגות הקטנות צוברות תאוצה, אולם כחול לבן ממשיכה להתדרדר ומתקבעת על מספר חד ספרתי. 

על פי תמונת הסקר עולה כי הליכוד מוסיפה להוביל עם 34 מנדטים, יש עתיד הופכת למפלגה השניה בגודלה עם 16, מיד אחריה הרשימה המשותפת עם 15 מנדטים, ימינה מטפסת למספר חלומי של 14 מנדטים, כחול לבן מתקבעת על 9 מנדטים בלבד, ישראל ביתנו עולה גם היא ל- 9 מנדטים, ש"ס נותרת יציבה עם 9 מנדטים, יהדות התורה ומרצ מקבלות כל אחת 7 מנדטים.

הסקר מראה כי גוש הימין, כולל החרדים, נותר יציב עם 64 מנדטים, ללא ליברמן, ואילו גוש השמאל נותר על 47 מנדטים בלבד. ליברמן מאבד מכוחו בלשון המאזניים, אך גדל ל-9 מנדטים. הסקר מראה תמונה מדאיגה במיוחד לכחול לבן שלא מצליחה להתרומם ממספר חד ספרתי, אך גם נתניהו צריך להתחיל לדאוג, למרות שהוא נמצא הרחק מעל יתר המפלגות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן