עצומת נוער: "אין שום הצדקה להרס בנתיב האבות"

בני נוער פתחו עצומה שקוראת לראש הממשלה ולשרים, בהם שקד ובנט, להימנע מפגיעה ב-15 בתי השכונה שמיועדים להריסה. "ההרס פוגע בהתיישבות כולה, זהו מאבק לאומי", נכתב

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/18 10:13 כא בטבת התשעח

עצומת נוער: "אין שום הצדקה להרס בנתיב האבות"
המבנה ההרוס בתום הפינוי, צילום: מטה המאבק למען נתיב האבות

לאחר שכאלף איש התארחו בשבת בשכונת נתיב האבות שבאלעזר והביעו תמיכה במאבקם, בני נוער פתחו הבוקר (ב') עצומה שקוראת לראש הממשלה ולשרים, בהם איילת שקד ונפתלי בנט, להימנע מפגיעה ב-15 הבתים שמיועדים להריסה. על פי מארגני העצומה, אלפים כבר חתמו עליה.

בעצומה נכתב: "על האבסורד בנתיב האבות כולנו שמענו. אין שום הצדקה להרס המיותר הזה, הרס שפוגע בהתיישבות כולה. מטרת העצומה היא להעביר למקבלי ההחלטות את המסר שזהו מאבק לאומי, ואנו, נוער מכל רחבי הארץ, דורשים להסדיר את נתיב האבות".

מארגני העצומה הדגישו כי הם לא מכוונים את ביקורתם דווקא כלפי ראש הממשלה אלא גם נגד השרים. לדעת בני הנוער השרים הם אלה שמייצגים אותם, אך "לא עושים דבר בעניין", כלשונם.

ממטה המאבק של נתיב האבות נמסר: "תודה על הנוער הנפלא שלא נשאר אדיש, שאחרי שהצביע ברגלים, הוא מצביע עכשיו בידיים ונלחם על הרס של יישוב מדינת ישראל. העצומה שהעליתם מצוינת. חשוב לנו מאוד להשיג כמה שיותר חתימות. אנחנו שמונה שבועות לפני ההרס ואין שום פתרון ממשי ביד. לחץ על מקבלי ההחלטות עוזר להם ומדרבן אותם לפעול יותר".