מתחזק: כוכב מכבי חיפה הכניס סעיף שבת בחוזהו החדש

כוכב אלופת המדינה הכניס שינויים בחוזהו החדש, כאשר אחד מהם הוא סעיף שבת | הרב ניצן ראובן המקורב לשחקן: "יגיע גוי ויסיע אותו, אבל רק אם העניין דחוף ואין ברירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 17:13 יג בכסלו התשפג

מתחזק: כוכב מכבי חיפה הכניס סעיף שבת בחוזהו החדש
שחקני מכבי חיפה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעיות רבות עומדות בפני ספורטאים בכלל ושחקני כדורגל בפרט בכל הנוגע לדת. אחת מהבעיות המרכזיות היא שמירת השבת. כוכבה של מכבי חיפה, עומר אצילי, חתם בחודש שעבר על חוזה חדש והכניס בו מספר סעיפים חדשים.

"סעיף שאין אותו באף מקום בעולם"

על פי הפרסום באתר one, אצילי נמצא בקשר קרוב עם הרב ניצן ראובן הוא קרוב מאוד. הרב אירח באחד מהשבתות האחרונות את השחקן, והצליח להשפיע על סעיפים חדשים שייכנסו לחוזה. "בחוזה האחרון שלו הולך להיות סעיף שאין אותו באף מקום בעולם - סעיף שבת", סיפר הרב ראובן.

לדבריו, "זאת אומרת שעומר לא נוסע בשבת ואם יש משהו דחוף יהיה גוי שייקח אותו גם למשחקים וגם לאימונים. משחק במוצ"ש זו לא בעיה כי הם במלון, אבל אם המשחק בשני ובשבת יש אימון, יגיע גוי ויסיע אותו, אבל רק אם העניין דחוף ואין ברירה".

עומר אצילי

עומר אצילי | צילום: Oren ben Hakoon/Flash90

"הוא אמר מה הכוח של שמירת הלשון"

הרב ראובן אמר, כי שחקן נוסף של הקבוצה, נטע לביא מאוד עוזר ודוחף שהדבר אכן יקרה: "זה הולך להיכנס לחוזה בעזרת השם. גם נטע עצמו יגיע לעשות איתי כאן שבת ורמי גרשון עתיד לעשות איתנו שיעור בבית שלו, הוא רצה לחכות שכל החברים יחזרו מחו"ל ונעשה זאת בעזרת השם".

הרב סיפר על השבת שעשו יחד: "עשינו עונג שבת בערב, באו הרבה צעירים ועומר סיפר איך הוא הכיר אותי. הוא אמר מה הכוח של שמירת הלשון כי לי יש פינה כבר שנים על הלכת לשון הרע. הוא הכיר אותי יחד עם נטע לביא בתחילת שנה שעברה והוא סיפר שהבטחתי לו שתהיה לו שנה שלא הייתה לו אף פעם, אבל בתנאי שישמור את הפה והלשון. אמרתי לו: 'אל תדבר, אל תגיב, גם אם יבזו וישפילו אותך אתה שומר על הפה'".