סערת המסרונים: השופטת הושעתה מעבודתה

בעקבות המלצת נציב התלונות על השופטים, השרה שקד ונשיאת ביהמ"ש העליון חיות הודיעו על השעייתה של פוזננסקי כץ עד עד לכינוס בית הדין המשמעתי בעניינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/18 09:40 יג באדר התשעח

סערת המסרונים: השופטת הושעתה מעבודתה
הושעתה מעבודתה. השופטת פוזננסקי כץ, צילום: אתר בתי המשפט

שרת המשפטים איילת שקד ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות הודיעו היום (ד') על השעייתה של השופטת רונית פוזננסקי כץ עד לכינוס בית הדין המשמעתי בעניינה.  

שקד וחיות החליטו לקבל את המלצתו של נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר ריבלין, להעמיד לדין משמעתי את פוזננסקי כץ בגין התנהלותה, והשעו אותה מעבודתה עד לדיון בנושא. ההשעיה מגיעה בעקבות סערת החלפת המסרונים בין השופטת לבין חוקר הרשות לניירות ערך, עו"ד ערן שחם שביט. 

אתמול הגיש ריבלין לשקד וחיות את מסקנותיו מהבירור שערך סביב נושא החלפת המסרונים. בין היתר כתב ריבלין כי קרבת היתר בין השופטת פוזננסקי כץ לעו"ד ערן שחם שביט "הניבה ביזוי".

לדבריו, "המסרונים שהוחלפו בין השניים מוטב היה שלא באו לעולם משבאו, ולא באים היו לעולם אלמלא התירה השופטת קרבת יתר זו לנציג הרשות לניירות ערך ואלמלא התירה לו לפנות ישירות אליה. הקשר בין השניים לא היה צריך להתקיים".      

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן