נתניהו: רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי. עזבו את בני משפחתי"

ראש הממשלה התייחס בסרטון שפרסם לסערה סביב הקלטת רעייתו שנשמעה צועקת לאחר שלא הייתה מרוצה מידיעה שנכתבה עליה, "תתביישו לכם. אין שום ערך בקלטות הללו. זה רק המשך של אותו מסע הכפשות והשמצות נגדי ונגד בני משפחתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/01/18 09:10 יג בשבט התשעח

נתניהו: רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי. עזבו את בני משפחתי"
בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הבוקר (שני) את מפרסמי ההקלטה של רעייתו ותהה האם אף לא אחד מאזרחי ישראל לא כעס והרים את קולו בתשע השנים האחרונות.

"אתמול, אשתי האהובה שרה הייתה בדרך לחיפה, לחנוך מוזיאון לשואה ולהיפגש שם עם ניצולים שהיא מקיימת איתם קשר שנים רבות", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "בעודה בדרך לחיפה, התקשורת מפרסמת קלטת בת תשע שנים, הקלטת סתר. תשע שנים!  מי יודע איפה הייתה הקלטת הזאת ומה עבר עליה". 

"אבל מה יש בקלטת?", הוא שאל, "שרה מרימה את קולה בכעס, בשיחה שהוקלטה בסתר. אני רוצה לשאול אתכם: בתשע השנים האחרונות, מישהו מכם הרים את קולו בכעס, פעם אחת? פעמיים? הרבה פעמים? אולי גם העיתונאים והעיתונאיות, גם הם לא עשו דבר כזה אף פעם?".

נתניהו הוסיף כי הוא "בטוח שכולכם הרמתם את קולכם. ואני בטוח בעוד משהו: שאם הייתם מביאים הקלטה של אישה אחרת או של משפחה אחרת לתקשורת, התקשורת הייתה אומרת: 'עזוב, אנחנו לא מפרסמים את זה, זה פרטי'. אבל כשמדובר במשפחה שלי, ברעייתי, בילדיי, הכל מותר. מתירים את דמם. התקשורת מחבקת את המקליטים והמקליטות הללו ומציגה אותם כגיבורים גדולים".

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/10155336417077076/

בדבריו התייחס ראש הממשלה להקלטות שפורסמו באתר 'וואלה', במהלכן נשמעה שרעייתו, שרה, כשהי מרימה את קולה על יועץ של המשפחה בשנת 2009 על רקע אי שביעות רצונה מידיעה שעסקה בפעילות התנדבות שביצעה.

"פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!", הטיחה נתניהו באותו יועץ מאחר ותחום עיסוקה לא אוזכר באותה ידיעה, "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!"

ראש הממשלה ציין כי אותם מקליטים ומפרסמים "לא גיבורים. הם עושים את המעשה השפל ביותר. הם מועלים באמון שנותנים בהם, הם עושים את זה בשביל בצע כסף או בשביל חיבוק חם בתקשורת או בשביל שניהם.  והם רומסים זכות בסיסית שיש לכל אדם: הזכות לפרטיות".

"אז אני רוצה להגיד לכל המקליטים והמקליטות, והמפיצים והמפיצות, והשדרים למיניהם", הוא כתב ואמר בסרטון המצורף, "תתביישו לכם. אין שום ערך בקלטות הללו. זה רק המשך של אותו מסע הכפשות והשמצות נגדי ונגד בני משפחתי".

לסיום הוא חזר ואמר כפי שעשה בעבר, "כבר אמרתי לכם יותר מפעם אחת: אתם רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי. עזבו את בני משפחתי".