נתניהו לטראמפ: אפשר לפולארד לעלות לישראל

ראש הממשלה ניצל את רצון האמריקנים לחדש את השיחות בין ישראל לפלסטינים, והעביר מסר לנשיא ארה"ב שיתיר למרגל הישראלי לשעבר לעלות ארצה. גם אם יסכימו בבית הלבן צפויים לדרוש את השארת המגבלות שהטילו עליו עם שחרורו

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/10/17 20:32 יא בחשון התשעח

נתניהו לטראמפ: אפשר לפולארד לעלות לישראל
האם פולארד בדרך לישראל?, צילום: הועד לשחרור פולארד

האם פולארד בדרך לישראל? ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה למקורבי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וביקש מהם שהאמריקנים יאפשרו למרגל הישראלי לשעבר לעלות לישראל. כך דווח הערב (ג') בחדשות 2.

לפי הדיווח נתניהו ניסה לנצל את רצון הבית הלבן לחדש את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים, עם שלל התנאים שהציבו, כדי להעביר את הבקשה לאנשיו של טראמפ.

בסביבתו של ראש הממשלה מקווים כי תשובה חיובית מצדה של ארה"ב תקל על מהלך חידוש השיחות ותרכך את התנגדות הימין הישראלי למהלכים מדיניים כאלו ואחרים.

יש לציין כי גם אם פולארד יורשה לעלות ארצה, האמריקנים צפויים לדרוש שהמגבלות שהטילו עליו ילוו אותו גם לישראל. בין ההגבלות שהטיל עליו בית המשפט האמריקני עם שחרורו היו איסור להתראיין לתקשורת ולגלוש באינטרנט, עמידת אזיק אלקטרוני, איסור יציאה מהבית בשעות הערב והלילה ועוד.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי ראש הממשלה מעלה את סוגיית פולארד כמעט בכל פגישה עם גורמים אמריקניים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן