נתניהו: "יהיו המלצות, אז מה? גורמים במשטרה: "הוא נמצא במצוקה"

ראש הממשלה ניסה לשדר רוגע לנוכח האפשרות שהמשטרה תמליץ להגיש נגדו כתב אישום, "למעלה מ-60% מההמלצות מגיעות לפח. בינתיים הורסים לאנשים את החיים ושופכים את דמם". קציני משטרה: "הוא ביטל ברגל גסה את עבודתנו והביע אי אמון בכולנו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/12/17 09:24 ב בטבת התשעח

נתניהו: "יהיו המלצות, אז מה? גורמים במשטרה: "הוא נמצא במצוקה"
שוב תוקף את המשטרה. נתניהו בכנס הליכוד, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אמש (ג') את המשטרה, באירוע הדלקת נרות חנוכה שנערך בכפר המכביה עבור פעילי ליכוד, ורמז כי יתכן ומהחקירות נגדו תצא המלצה להעמידו לדין.

"יהיו המלצות, אז מה?", הוא אמר בזלזול והסביר כי "רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלי כלום. למעלה מ-60 אחוז מגיעות לפח".

לדבריו, "בלמעלה מ-60 אחוז מדובר בהמלצות שאחר כך מתבררות כהמלצות סרק. על אלפי אנשים מהשורה, באין ספור אנשי ציבור. זה מתחיל בכותרות מפוצצות ורוב הפעמים זה נגמר בלא כלום".

נתניהו גם דיבר ההשלכות של ההמלצות לכתבי אישום שנגמרות בלא כלום, "בינתיים קורה משהו, בינתיים הורסים לאנשים האלה את החיים ושופכים את דמם".

ראש הממשלה גם התייחס להכרת נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בירושלים כבירת ישראל, "כל הכבוד לו. היו כאלה שניסו לשכנע את נשיא ארה"ב שישראל לא באמת רוצה את הצעד הזה". עןד הוא אמר כי "הנשיא שוחח איתי כמה פעמים, כולל שיחת טלפון ימים אחדים לפני החלטתו, ואני הבהרתי לו את יחסנו כלפי הצעד הזה. הוא שאל האם ישראל באמת רוצה? אמרתי לו ישראל באמת רוצה. מה זה רוצה? אלפי שנים היא רוצה".

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/10155238594627076/

במשטרה לא הגיבו באופן רשמי למתקפה של ראש הממשלה נגדם, אך גורמים בכירים טענו כי בנאומו "הוא רמס ארגון גדול של אכיפת החוק במדינה דמוקרטית. הוא ביטל ברגל גסה את עבודת המשטרה והביע בעצם אי אמון במערכת, בחוקרים, בכולנו".

גורמים נוספים פירשו את הדברים בכך שנתניהו "נמצא במצוקה וזה מובן למי שמייחסים לו עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא מדבר מהבטן ועל דעת פרקליטיו ואנחנו ממשיכים לבצע את המוטל עלינו במסגרת השמירה על החוק".

בנוסף לכך הם ציינו כי במשטרה "מסתמכים רק על עובדות וראיות ואם בפרקליטות שמלווה את התיק מראשיתו יחליטו בסופו של דבר לבטל את ההמלצות של המשטרה לכשיוגשו, זו תהיה זכותה. אנחנו את מלאכתנו עושים נאמנה וההתבטאויות אינן במקומן".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן