נפתחה עונת הכדורסל בבנימין על שם מלאכי רוזנפלד הי"ד

22 קבותות החלו את דרכן לעבר הנפת הגביע שיוענק בסיום הליגה על ידי בני המשפחה שאיבדה את בנם, ששיחק בעצמו בכוכב השחר, בשנת 2015. שחקן: "מאז הפיגוע הקבוצה  מחוברת הרבה יותר לאירוע הספורט הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/18 10:03 יח באייר התשעח

נפתחה עונת הכדורסל בבנימין על שם מלאכי רוזנפלד הי"ד
אחת הקבוצות בליגה, צילום: מועצת בנימין

ליגת בנימין בכדורסל, ע"ש מלאכי רוזנפלד הי"ד, נפתחה אמש (רביעי) זו השנה התשיעית ברציפות כשבמסגרתה צפויות להתחרות לא פחות מ-22 קבוצות.

מות שחקנים מכל רחבי מטה בנימין ייקחו חלק בליגה המקומית, לרבות אוהדים נאמנים שמלווים את קבוצותיהם במהלך המשחקים.

הליגה נקראת על שמו של מי שהיה שחקן פעיל בקבוצת כוכב השחר, מלאכי רוזנפלד הי"ד, שנרצח בצומת שבות רחל בדרכו חזרה ממשחק שהתקיים נגד גבעת הראל בשנת 2015. 

שתי קבוצות לפני תחילת המשחק

שתי קבוצות לפני תחילת המשחקצילום: מועצת בנימין

 "בתור שחקן בקבוצה של כוכב השחר", אמר שי מימון שנפצע באותו פיגוע שבו נרצח מלכי, "תמיד מרגש לפתוח את הטורניר הזה שמלאכי היה חלק ממנו והיה לב ליבה של הקבוצה שלנו".

לדבריו, "מאז הפיגוע הקבוצה מחוברת הרבה יותר לאירוע הספורט הזה, אנחנו גם שמחים וגם מתרגשים  וזוכרים את מלאכי באירוע הספורט ועוד יותר מרגש שהטורניר נקרא לזכרו מחלקת ספורט במתנ"ס שמה דגש על הזיכרון שלו ועל השיתוף של משפחת רוזנפלד ובשבילנו זה לא רק ספורט ובתוך כל זה גם להמשיך את החיים ורוח הלחימה ורוח החברות והרעות שהייתה למלאכי ואנחנו שמחים להיות חלק מהדבר היפה הזה".

מבנה הליגה הוא כך שהקבוצות מחולקות לבתים לפי אזורים גאוגרפים של המועצה האזורית הגדולה בישראל. בהמשך יתקבצו הקבוצות לבית עליון ותחתון והזוכה באליפות תזכה להניף את הגביע ע"י משפחת רוזנפלד. יש לציין כי כל המשחקים אתמול נפתחו בדקת דומיה לזכר עשרת הנספים באסון השיטפון בערבה.