נמצאה פרה אדומה בחוותו של יהודי בארצות הברית

הפרה האדומה שנשמרת מכל משמר מעוררת את התרגשותם של יהודים רבים שרואים במציאתה של הפרה הנדירה סימן להתקרבות הגאולה - צפו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 01/04/15 11:05 יב בניסן התשעה

נמצאה פרה אדומה בחוותו של יהודי בארצות הברית
shutterstock, צילום: shutterstock

פרה אדומה שנמצאה בחווה קטנה במדינת ניו ג'רזי, בסמיכות לעיר לייקווד, גורמת להתרגשות רבה בקהילה היהודית בארה"ב וארגוני המקדש בישראל שרואים בה סימן להתקרבות הגאולה. הפרה, עוד מעט בת שנתיים, גורפת תשומת לב רבה, כי היא מגיעה לגיל שעל פי הלכה היא ראויה לשימוש להכנת אפר פרה אדומה, שמטרתו היטהרות מטומאת מת.

באתר 'שטורעם נט' דיווחו שבעל החווה, הרברט סלר, יהודי בן להורים ניצולי שואה, סיפר שהוצע לו מיליון דולר עבור הפרה האדומה, אולם הוא סירב למכור אותה בכל מחיר, כי הוא רוצה להיות "ראשון בתור כשמשיח מגיע".

סלר לקח את הפרה כפרויקט, הוא שומר עליה מכל משמר בכדי שלא תקבל מום שיפסול אותה. היא נמצאת מאחורי גדר חשמלית כדי למנוע מהמבקרים להתקרב אליה וכל עובדי החווה מוזהרים שלא לגעת בה.

סלר החליט גם שלא להעניק לפרה שם כדי לא להיקשר אליה נפשית אם תובא כקרבן ועל פי הדיווח רבנים אמורים להגיע למקום בכדי לוודא כי אכן מדובר בפרה אדומה כשרה. סלר, הסביר שבעלי חוות ניסו -על ידי הינדוס גנטי ודרכים נסופות - לגדל פרות אדומות, אלא שלטענתו, צבע עיניה של פרתו מוכיחות שהיא פרה אדומה טבעית ומקורית.

רק השבוע תרגלו ארגוני המקדש את הקרבת קרבן פסח באירוע גדול בירושלים בו נשחטו גדיים על פי סדר ההקרבה המדויק. האירוע עורר סערה בקרב ארגוני בעלי החיים שניסו למנוע את התרגול שהתקיים בסופו של דבר ללא הפרעות משמעותיות.

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן