מי שני הרבנים הבכירים שנתניהו זימן ללשכתו?

לאחר שנפגש עם שורת רבנים, כמו הרב דרוקמן והרב סדן, על רקע החקירות נגדו והחשש כי הציונות הדתית תפנה לו עורף, עתיד ראש הממשלה להיפגש עם שני רבנים בכירים נוספים. בלשכתו של אחד מהם הכחישו את הדברים

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/01/18 15:33 כא בטבת התשעח

מי שני הרבנים הבכירים שנתניהו זימן ללשכתו?
לא רוצה לאבד את אהדת הציונות הדתית. בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ראש הממשלה ממשיך בסבב הפגישות רבני הציונות הדתית. לאחר שלפני מספר שבועות נפגש עם שורת דמויות תורניות בכירות מהמגזר הסרוג, היום (שני) פורסם כי הוא זימן ללשכתו שני רבנים נוספים.

לפי הפרסום של יוסי בן עטר מגלי ישראל, נתניהו עתיד להיפגש עם רב היישוב היהודי בקריית ארבע חברון לשעבר, הרב דוב ליאור ורב העיר צפת הרב שמואל אליהו.

עם זאת, בלשכתו של הרב אליהו הכחישו את הדברים ומסרו כי הרב אינו יודע על פגישה שמתוכננת לו עם ראש הממשלה.

הרב שמואל אליהו

הרב שמואל אליהוצילום: רוני חי

כזכור לפני מספר שבועות נפגש ראש הממשלה עם הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב מדן, הרב דוד סתיו, הרב אלי סדן והרב יצחק נריה שסיפר ל'כיפה' מעט על שאירע במפגש.

לדעתו, כפי שאמר שטען בזמנו, נתניהו "פתאום קלט שגם מימין מתחילים להפגין ושההפגנות השמאל מחלחלות גם לציבור שלנו. לכן הוא רצה להבין כיצד אנחנו רואים את הדברים".

עוד הוא אמר כי במהלך השיחה הציג ראש הממשלה את משנתו בנוגע לאירועי החודשים האחרונים וטען כי "מדובר במגמה עם יד מכוונת שנועדה להפיל את שלטונו שלא באמצעות הקלפי. בקרב כלל הרבנים הייתה תמימות דעים שזה אכן מצב ושהוא לא ראוי וכך לא צריכים להתנהל הדברים במדינה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן