27 רקטות על עוטף עזה: פצוע אחד קל

מחבלים שיגרו מרצועת עזה מטח רקטות. מרביתן ייורטו אך זוהו גם נפילות בכמה יישובים שבשטחי המועצות האזורית, אחת מהן בחצר גן ילדים במועצת אשכול. לא היו נפגעים. הפלסטינים מדווחים על תקיפות צה"ל ברצועה

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/05/18 12:05 טו בסיון התשעח

27 רקטות על עוטף עזה: פצוע אחד קל
תמונת ארכיון. רקטה בגבול עזה, צילום: הדס פרוש פלאש 90

בוקר מתוח: מטח רקטות נורה הבוקר (שלישי) על ידי מחבלים לכיוון יישובי עוטף עזה. כיפת ברזל יירטה חלק מהם והיתר נפלו בשטחים פתוחים. אין נפגעים.

אזעקות נשמעו ברחבי האזור וביניהם ביישובי המועצות האזוריות אשכול, שער הנגב ושדות נגב. במועצת אשכול זוהו על פי הדיווחים מספר נפילות, אחת מהן בחצר של גן ילדים שהיה ריק באותו הזמן, כך שלא היו נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בוצע מטח של כ-25 פצצות מרגמה לעבר מספר מוקדים בשטח מדינת ישראל. מרביתן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל".

עוד נמסר כי "בשלב זה אין הנחיות מיוחדות לתושבים באזור עוטף עזה. יש להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף".לפי שעה הלימודים באזור ייפתחו כרגיל והתושבים, שישבו במרחבים מוגנים, חזרו לשגרה.

מאוחר יותר שוגרו 2 רקטות נוספות ומאחת מהן נפצע מרסיס בכתפו גבר בשנות הארבעים לחייו שפונה במצב קל לקבל טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בצד הפלסטיני דווח על תקיפות מוצבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה באמצעות ארטילריה וחיל האוויר.