מקווה מפואר לנשים נחנך ביד בנימין

מקווה מושקע אשר ישמש את נשות האזור נחנך בישוב. ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו אמר בדבריו: "למקווה כזה מפואר תגענה נשים מכל האיזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/19 19:43 ל בשבט התשעט

מקווה מפואר לנשים נחנך ביד בנימין
חנוכת המקווה ביד בנימין, צילום: הותר לשימוש

במעמד רבנים, אישי ציבור ומשפחת התורמים נחנך ביישוב יד בנימין 'מקווה נשים טהרת עמ"י', מקווה מפואר ומושקע אשר ישמש את נשות האיזור. המקווה נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכולל אבזור רב. המקווה נבנה ושופץ אודות לתמיכה נדיבה של משפ' משה ויעל ענתבי – המחזיקים את קרן עמ"י, קרן להפצת תורה וחסד, השותפה במיזמים רבים למען הציבור הרחב. וכן בסיוע המועצה האזורית נחל שורק והעומד בראשה, מר אלי אסקוזידו.

באירוע נכחו רבנים ואישי ציבור רבים, וביניהם: מרא דאתרא הרה"ג יגאל הדאיה, הדיין הרה"ג ציון לו"ז, הרה"ג הדיין – הרב משה אמסלם, הרה"ג יהושע שפירא – ראש ישיבת רמת גן, הרה"ג בן ציון אלגאזי – ראש מכון צורבא מרבנן, הרה"ג דוד טבצ'ניק – ראש מוסדות אריאל, הרה"ג שמואל טל – ראש ישיבת תורת החיים, הרה"ג שלמה פולק – רב היישוב בית חלקיה.

חנוכת המקווה ביד בנימין

חנוכת המקווה ביד בנימיןצילום: הותר לשימוש

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו אמר בדבריו: "כאשר פגשתי לראשונה את משה ענתבי, הבנתי כי הוא רוצה לסייע בשיפוץ המקווה, לא תיארתי לעצמי שמדובר בהכפלת גודל המקווה, ובשיפוצו הכולל. תודה למשפ' ענתבי אשר נרתמים ומסייעים לכל צרכי הציבור, ובטוחני כי למקווה כזה מפואר תגענה נשים מכל האיזור".

הרב בן ציון אלגאזי, אשר גם הנחה את האירוע אמר בדבריו: "הזכות הגדולה של משפחת ענתבי היא התמיכה המשמעותית שלהם בכל רבדי החיים, תומכים בתורה, תומכים בחסד, וכעת הוסיפו קומה נוספת של תמיכה בקדושה, ארץ ישראל יש בה קדושה מיוחדת, וכעת אנו זוכים לקדושה על גבי קדושה בחנוכת המקווה".

חנוכת המקווה ביד בנימין

חנוכת המקווה ביד בנימיןצילום: הותר לשימוש

מקווה טהרת עמ"י נבנה בסטנדרט גבוה ביותר, באופן בו כל אישה אשר חפצה בכך, יכולה לעבור את הליך הטבילה מבלי לפגוש בנשים אחרות, המקווה כולל 2 בורות טבילה מחוממים, ו-6 חדרי הכנה אישיים. בנוסף קיים במקום לובי מפואר, חדר איפור, חדר כלות עם ג'קוזי, והנגשה גם לנכים. בסיומו של האירוע חולקו מתנות ע"י משה ויעל ענתבי לכל מי שסייעו בבניית המקום וביניהם אנשי המקצוע, הקבלנים, נציגי המועצה האזורית ועוד.