"קץ היהודים": הרצוג חשף באמצע הוועידה את הספר שחיבר מנהיג חמאס

נשיא המדינה חשף בוועידת הביטחון במינכן את הספר "קץ היהודים" - התורה להשמדת העם היהודי שחוברה בידי מייסד ארגון הטרור חמאס ואותר בבית בשכונת אל-פורקן בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/24 21:10 ח באדר א'

"קץ היהודים": הרצוג חשף באמצע הוועידה את הספר שחיבר מנהיג חמאס
הרצוג והספר בוועידת מינכן, צילום: חיים צח / לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף הערב (שבת) את הספר "קץ היהודים", בשיחה עם הפרשן הבכיר דיוויד איגנטיוס על במת ועידת הביטחון של מינכן. הספר, שחובר על ידי מחמוד א-זהאר, ממייסדיו של ארגון הטרור חמאס, ולשעבר שר החוץ של הרשות הפלסטינית, מוכיח שוב את האידיאולוגיה האנטישמית של ארגון הטרור חמאס אשר בליבתה שנאת יהודי.

הלוחמים מצאו את הספר סמוך לשכונת אל פורקן בעזה

הספר אותר ונאסף על ידי כוחות הביטחון במהלך פעילותם באזור אל פורקן בעזה, ומתאר את שנאת היהודים המוצדקת, לטענתו, לאורך ההיסטוריה. כך למשל הוא מציין בספרו כי בעוד שמשפחת העמים ומנהיגיה הגדירו את הנאצים אשר פעלו להשמדת העם היהודי כמי שביצעו פשעים נגד האנושות, הרי שהנאצים הם למעשה מגדלור חשוב וראוי עבור רבים ברחבי העולם.

הספר "קץ היהודים"

הספר "קץ היהודים" צילום: ללא

פרקיו של הספר מתמקדים בשנאת העם היהודי ומצדיקים את רדיפת ורציחת היהודים לאורך ההיסטוריה; בהם כאלה שכותרתם "השנאה הבוערת של העולם ליהודים", ו"סיבות לגרש את היהודים". הספר "קץ היהודים" אומר הרצוג "מהווה הוכחה נוספת לשנאה התהומית, שמטרתה המוצהרת היא מחיקת העם היהודי מעל פני האדמה; שנאה המשתקפת יותר מכל במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור חמאס".