מבוכה לפרקליטות: איבדה את צילומי 'חתונת השנאה'

פרקליטות המדינה ממשיכה להסתבך. בדיון שהתקיים בבית המשפט בתיק 'חתונת השנאה', הודתה הפרקליטות כי איבדה את צילומי החתונה שנמצאו אצלה. "אינני יודעת מה עלה בגורלם"

חדשות כיפה יהונתן קליין 22/10/18 14:35 יג בחשון התשעט

מבוכה לפרקליטות: איבדה את צילומי 'חתונת השנאה'
משתתפי "חתונת השנאה". ארכיון, צילום: צילום מסך מיוטיוב

מבוכה לפרקליטות המדינה. במהלך דיון הוכחות שמתקיים היום (ב') בבית משפט השלום בירושלים בתיק 'חתונת השנאה', לאחר חקירות של הסנגורים בדבר קבילות הראיות בתיק הודתה פרקליטות המדינה כי הקלטות המקוריות של החתונה אבדו.
מדובר בקלטות החתונה של החתן והכלה שהוחרמו ע"י המשטרה בצו בית משפט.

איבוד הקלטות מטיל צל כבד על המשכות המשפט ועל היכולת של המדינה להרשיע את הנאשמים בתיק.

הודאת הפרקליטות כי הצילומים אבדו

הודאת הפרקליטות כי הצילומים אבדוצילום: ללא

עו"ד דוד הלוי, אביחי חג'בי, משה פולסקי ועדי קידר, כולם מטעם ארגון חוננו, מסרו: "לתדהמתנו התברר במהלך המשפט כי סרטון החתונה המקורי אבד. עוד התברר בדיון היום כי קיימת מעורבות של שירות הביטחון הכללי בתפיסת הסרטון וכפי הנראה אף בהפצתו לציבור כ"ספין" בניסיון להסיט את תשומת הלב מההתנהלות החמורה של השב"כ כלפי נחקרי דומא. נתונים המתבררים כעת מטילים צל כבד על המשך ניהול התיק".

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את אחד הנאשמים בתיק החתונה על איבוד קלטות המקורית של החתונה על ידי הפרקליטות: "עודף המוטיבציה גורם למשטרה ולפרקליטות לעשות טעויות. שמירת הקלטת המקורית היא א.ב. במשפט הפלילי אל כאשר ממוקדים במטרה ומנהלים חקירה פוליטית הדברים "הקטנים" נשכחים ואז זה הופך לתקלה אחת גדולה".

כזכור, הבוקר דווח כי בית המשפט חייב את המדינה להעביר להגנה תיקים דומים במגזר הערבי שנסגרו ללא כתבי אישום.