חתיכה למזכרת: תושבי נתיב האבות הגיעו לכנסת

התושבים התארחו בישיבת סיעת הבית היהודי וסיעת ש"ס וחילקו לח"כים ולשרים חתיכות מהמבנה הראשון שנהרס בשכונה. "מצפים שיעשו יותר על מנת להסדיר את המקום", אמרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/17 16:58 כג בכסלו התשעח

חתיכה למזכרת: תושבי נתיב האבות הגיעו לכנסת
תושבי נתיב האבות בישיבת סיעת הבית היהודי, צילום: המאבק בנתיב האבות

תושבי שכונת נתיב האבות הגיעו היום (שני) לכנסת והתארחו בישיבת סיעת הבית היהודי. התושבים, שהוכנסו לישיבה בעזרתה של ח"כ שולי מועלם, חילקו לחברי הכנסת ולשרים מהמפלגה חתיכות מהמבנה הראשון שנהרס בשכונה בשבוע שעבר.

נוסף לחתיכות המבנה, חילקו התושבים מנשרים שבהם נכתב כי בידם למנוע את המשך ההריסות, הן בשכונה והן ביישובים נוספים, ולפעול להסדרת השכונה. מטרת החלוקה הייתה לגרום לחברי הכנסת ולשרים לזכור את ההרס ואת השכונה הקיימת, ולחשוב פעמיים איך ניתן למנוע את המשך ההריסה ואת החלטת בג"ץ לפיה עד חודש מרץ 2018 יש להרוס 16 בתי קבע בנתיב האבות.

ממטה המאבק נמסר: "ניכר כי סיעת הבית היהודי מנסה למצוא פתרונות, אך כמו שאר ממשלת ישראל, ממשלת הימין, אנו מצפים שיעשו יותר על מנת להסדיר את השכונה. ויפה שעה אחת קודם לתת פתרונות ולא להכין תירוצים לאחר ההרס הצפוי. אנחנו רוצים שהם יזכרו אותנו כל הזמן".

בנוסף, נכנסו התושבים לישיבת סיעת ש"ס. יו"ר מפלגת ש"ס, שר הפנים אריה דרעי אמר לתושבים: "עזרתנו מובטחת לכם, כל מה שאפשר במסגרת הפוליטית, המשפטית והממשלתית שיש לך פה. תדע כמה שהנושא הזה חשוב לנו ויקר לנו וכמה שלצערנו אנחנו לא יכולים לעשות לד כל דבר, אנחנו נעשה מה שנוכל, אומר זאת בשמי ובשם כל הסיעה. אני מציע שמי שלא היה שמה, שכדאי לראות. זה אבסורד שאי אפשר להאמין . זה ממש חלם בהתגלמותה . חלק כן וחלק לא . זה המצב, אין מה לעשות אנחנו במדינה דמוקרטית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן