חשיפת השרה רגב: תיק 7000

חשדות חמורים נגד הגננת שושנה, גננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת במסיבת הסיום של הגן", כך תקפה השרה את יריבי ראש הממשלה, "הציבור לא קונה את זה. הוא לא טיפש"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/02/18 16:40 ו באדר התשעח

חשיפת השרה רגב: תיק 7000
מגינה על נתניהו. רגב, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שרת התרבות והספורט מירי רגב נאמה היום (רביעי) במליאת הכנסת ותקפה את חברי האופוזיציה וכלי התקשורת על חלקם בסיקור החשדות נגד ראש הממשלה

"אני חייבת לעדכן אתכם, רק עכשיו פורסם תיק 7000", אמרה רגב בציניות, "חשדות חמורים נגד הגננת שושנה, גננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת במסיבת הסיום של הגן. ברגעים אלה חוקרים האם בשל כך, היא נשארה הגננת עד היום. מחר מן הסתם, יפורסם תצלום גדול של נתניהו והעוגייה בעמוד הראשון של העיתונים". 

כשסיימה רגב עם הדוגמה היא הטיחה במבקרי נתניהו, "כזאת השיטה, זאת השיטה שלכם - כל רבע שמועה , כל חצי הדלפה, הופכת מיד לכותרת ראשית ולכתב אישום ציבורי.  גם אתם יודעים שנתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל, כמו בפרשת הצוללות ובכל זאת - אתם שמים תמונה שלו בגדול, מייצרים מניפולציה על הציבור".

לצד זה היא טענה, "יש לכם בעיה אחת קטנה, הציבור לא קונה את זה. כמו שראינו בסקר הבוקר - 34 מנדטים לא קונים את זה – וזה צריך ללמד אתכם שהציבור לא טיפש, כי הציבור מבין שיש כאן מסע צייד מתוכנן ומתוקשר, הציבור רואה את ההשפלה שאתם משפילים את ראש ממשלת ישראל". 

עוד היא אמרה כי "הציבור גם יודע שאתם עושים זאת במשך 22 שנים וההר הוליד עכבר – ומכל האלף כותרות, לא יצא עד היום אפילו כתב אישום אחד. והציבור יודע עוד משהו – הוא יודע מי מנהל את הביטחון את הכלכלה ואת מדיניות החוץ שלנו .. ולכן הוא נותן אמון גדול בראש הממשלה ובליכוד". 

אורן חזן נותן עצות לראש הממשלה

אורן חזן נותן עצות לראש הממשלהצילום: Yonatan Sindel/Flash90

מוקדם יותר פורסם כי ח"כ אורן חזן קרא לראש הממשלה לצאת לנבצרות בעקבות ההתפתחות בפרשת בזק, המהלכה הפך מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר לעד מדינה. ח"כ יואב קיש לא סבר כמוהו, אך אמר כי אם לא בכל מצב על נתינהו להישאר בתפקידו

שרת התרבות והספורט הייתה לעומתם נחרצת מאוד ואמרה, "חברים, אנחנו ברוך ה' אנחנו חיים בדמוקרטיה, ובדמוקרטיה יש זכות בסיסית להליך הוגן. כבר מזמן הבנו שאתם והתקשורת לא מכירים את הזכות הבסיסית הזו, אצלכם כל האמצעים כשרים אצלהם למטרה אחת - הפלת נתניהו.

"לא דאגה למדינה, לא מחויבות לחוק ולמנהל תקין, לא אהבת ישראל, - רק דבר אחד מניע אתכם – שנאת נתניהו".

לדבריה, "בדמוקרטיה חבריי חברי הכנסת - הכותרות עושות רעש אבל הן לא חלק מתהליך קבלת ההחלטות, המשטרה חייבת לעשות את עבודתה, אבל ההכרעה כמו בכל תיק אחר, מסורה אך ורק לבית המשפט".

לסיום היא שיגרה לנוכחים המלצה, "להפסיק להשלות את החייטים – לא לתפור חליפות מהר מידי, יש לכם עוד הרבה זמן להיות באופוזיציה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן