חברת כנסת על רצח אורי אנסבכר: "פשע על רקע מגדרי"

ח"כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת התייחסה לרצח של הנערה ואמרה כי מדובר ברצח נשים. ח"כ אילטוב הגיב: "מדינת ישראל נאלצת להתמודד גם עם טרוריסטים מתוך כנסת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/19 15:04 ז באדר א'

חברת כנסת על רצח אורי אנסבכר: "פשע על רקע מגדרי"
הרוצח הנתעב, ערפאת ארפאעיה, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

רצח אורי אנסבכר: ח"כ עאידה תומא סלימאן התייחסה היום (ג') לרצח הנערה אורי אנסבכר בת ה-19 בשבוע שעבר באזור ירושלים ואמרה כי מדובר ברצח על רקע מגדרי. "צריך לקרוא לפשע בשמו - זה פשע על רקע מגדרי. אם הפושע פלסטיני זה לא עושה אותו פחות מזעזע", אמרה חברת הכנסת. "הממשלה פושעת כשהיא משתמשת ברצח כדי להמשיך להכתים את מאבקו של העם הפלסטיני".

ח"כ עאידה תומא סלימאן

ח"כ עאידה תומא סלימאןצילום: פלאש 90, יוסי זליגר

כזכור, אורי אנסבכר הי"ד נרצחה בשבוע שעבר בעין יעל על ידי פלסטיני, תושב חברון שהגיע לאזור ירושלים חמוש בסכין. השב"כ וכוחות הביטחון תפסו את המחבל שהודה במעשיו באזור רמאללה. על פי הודעת שירות הביטחון הכללי, מחקירתו בשב"כ של עראפת ארפאעיה, המחבל החשוד ברציחתה של אורי אנסבכר הי"ד, עולה כי הרצח בוצע ממניע לאומני.

אורי אנסבכר הי"ד

אורי אנסבכר הי"דצילום: באדיבות המשפחה

ח״כ רוברט אילטוב מישראל ביתנו הגיב לדבריה של חברת הכנסת ואמר: ״לצערי הרב, מדינת ישראל אשר מתמודדת עם טרוריסטים שמנסים לפגוע בה מבחוץ, נאלצת להתמודד גם עם טרוריסטים שמנסים לפגוע בה מתוך כנסת ישראל. אני מציע לח״כ סלימאן לחפש מקום אחר כדי לקדם את האג׳נדות ההרסניות שלה. המחבל אמר בחקירתו בצורה ברורה שהוא יצא מהבית עם סכין על מנת לפגוע ביהודים. אני מתנצל בפני בני משפחת אנסבכר היקרים, על כך שהם נאלצים לשמוע את הרפש שיוצא מפיהם של חברי כנסת בישראל״.

מדיניות רופסת. ח"כ רוברט אילטוב

המדינה נאלצת להתמודד גם עם טרוריסטים מהכנסת | ח"כ רוברט אילטובצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

״הנציגים של ההנהגה הערבית בכנסת, איימן עודה ואחמד טיבי, לא טרחו אפילו לגנות את הרצח המזעזע. אין לי ספק שאתם נציגים של ארגוני טרור ומקומכם בפרלמנט ברמאללה ולא בכנסת ישראל״. אמר ח"כ אילטוב.