התקפל: אורן חזן לא יתעמת עם חבר הפרלמנט הירדני

תחזיקו אותי: אורן חזן הודיע כי לא יגיע למפגש עם חבר הפרלמנט הירדני במעבר אלנבי: "ראש הממשלה ביקש ממני לא לבצע את העימות". גם חבר הפרלמנט הירדני לא הגיע בסופו של דבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/17 10:03 י באב התשעז

התקפל: אורן חזן לא יתעמת עם חבר הפרלמנט הירדני
אורן חזן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כולם היו במתח מה תהיה ההצעה שיציע ח"כ אורן חזן לחבר הפרלמנט הירדני במעבר אלנבי אבל הסוף מאכזב. ח"כ אורן חזן הודיע כי לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו שביקש ממנו לא להגיע ולהיפגש עם חבר הפרלמנט במעבר אלנבי.  עוד פורסם כי ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, יואב הורוביץ, התקשר הבוקר (ד') לח''כ אורן חזן והורה לו שלא להגיע הבוקר למעבר אלנבי ולא להיפגש שם עם חבר הפרלמנט הירדני.

נזכיר כי חבר הפרלמנט פרסם בתחילת השבוע הודעה, בה הזמין את ח"כ אורן חזן לעימות היום בגשר אלנבי. חבר הפרלמנט כתב לחזן, "אכסח אותך במכות. אדם שפל ובזוי שמתחבא מאחורי הסיוע האמריקני".

חזן, לא באופן מפתיע, צייץ אתמול בתגובה בטוויטר, "אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה".

הרקע להזמנה הזועמת של חבר הפרלמנט הירדני הוא ציוץ שפרסם ח"כ אורן חזן בעקבות האירוע בו נפגע מאבטח בשגרירות ישראל בעמאן.

"נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות", צייץ חזן ועורר זעם בירדן.