בשורה לתושבי בנימין ובית אל: 50 מיליון שקלים לפיתוח הכביש הפקוק

ועדת הכספים אישרה העברה של עשרות מיליוני שקלים עבור שיפוץ ופיתוח כביש 437 ממחסום חיזמה לכיוון יישובי בנימין | ראש מועצת בית אל: "מגיע לתושבים לנסוע בכבישים גם בטוחים וגם ראויים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/12/22 13:48 כ בכסלו התשפג

בשורה לתושבי בנימין ובית אל: 50 מיליון שקלים לפיתוח הכביש הפקוק
הדמיית הכביש המורחב, צילום: דוברות בנימין

לפני כארבעה חודשים פרסמנו כי שלב התכנון של כביש 437 משער בנימין ועד לפסגת זאב קרוב לסיום. הפרויקט כולל הרחבה משמעותית של הכביש הקיים לשלשה נתיבים בכל כיוון עד לכניסה לפסגת זאב (מחסום חיזמא) כשאחד הנתיבים בכל כיוון יהיה נתיב תחבורה ציבורית. היום (ד') ישנה בשורה בנושא.

ועדת הכספים בראשות חבר הכנסת משה גפני אישרה היום העברה של 50 מיליון שקלים עבור שיפוץ ופיתוח כביש 437 ממחסום חיזמה לכיוון יישובי בנימין, כביש שמגיע בהמשכו גם לישובי השומרון. בחברת מוריה העריכו כי העבודות לשדרוג הכביש יארכו כשנתיים מרגע שיתחילו.

ראש מועצת בית אל שי אלון, בירך על המהלך, שכן תושבי בית נוסעים בכביש זה מדי יום: "מברכים את יו"ר ועדת הכספים גפני על הסנונית הראשונה בדרך לפיתוח יהודה ושומרון. אנחנו מצפים שהממשלה הבאה תמשיך ללכת בכיוון הזה ותשקיע בתשתיות באזור. מגיע לתושבים לנסוע בכבישים גם בטוחים וגם ראויים, מה שרחוק מאוד ממה שקורה היום. לצד הגידול בבנייה אנחנו מופלים ברמת התשתיות שמעניקים לנו. הגיע הזמן לשינוי משמעותי".