ישראל כץ ביקר בשומרון: "מאחל לחזרת הליכוד לשלטון כדי שנמשיך לחזק את ההתיישבות"

שר האוצר לשעבר סייר בשומרון וביישוב הר ברכה עם ראש המועצה האזורית שומרון, ואמר כי הוא מקווה שמפלגת הליכוד תחזור בקרוב לשלטון | דגן: "כחבר ליכוד וכפעיל בליכוד אעשה הכל בכדי להביא לממשלה לאומית של הליכוד"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/09/21 16:48 יג בתשרי התשפב

ישראל כץ ביקר בשומרון: "מאחל לחזרת הליכוד לשלטון כדי שנמשיך לחזק את ההתיישבות"
כץ בשומרון. "אפשר לממש את החזון שלנו לבנייה בהתיישבות", צילום: מועצה אזורית שומרון

שר האוצר לשעבר, חבר הכנסת ישראל כץ מהליכוד, הגיע הבוקר (א') לסיור בשומרון. במהלך הסיור הוצגו לו תכניות הבנייה ביישוב הר ברכה ותנופת הבנייה בשנים האחרונות. ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה לכץ על תמיכתו בשומרון וקרא לו להמשיך ולעזור לקידום האינטרס הלאומי בפיתוחו.

כץ התייחס בדבריו לחשיבות קידום הבנייה בשומרון. "אני ממש מאושר לראות כל הזמן את ההתקדמות של ההתיישבות בהר ברכה שמסמנת את ההתקדמות של כל ההתיישבות ביהודה ושומרון, ולכן באתי לחזק וללוות אתכם בעז"ה, עד שכל הישובים והערים יצאו מחוזקים ומאוכלסים. כי ההתיישבות מגינה על מדינת ישראל, ונותנת לה את העומק ואת הצידוק האידיאולוגי להימצאות שלנו פה בארץ ישראל".

דגן התייחס לסערת אישורי הבנייה בממשלה החדשה: "לנו יש חזון ברור - מיליון תושבים בשומרון. השלב הראשון הוא בשטח, יש פה מיליוני דונמים, שלהם ניתן להביא מיליוני אנשים. זה לא רק הפתרון הערכי והציוני, שמהווה ערך ביטחוני בשביל מדינת ישראל במניעת הקמת מדינת טרור מול ערי המרכז, אלא גם פתרון רציני למאבק בהורדת מחירי הדיור, אני רוצה לומר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים. אנחנו בכל ממשלה שהייתה, בכל ממשלה שקיימת, ובכל ממשלה שתהיה, נאבק למען תנופת הבנייה ביהודה ושומרון. אנחנו מצפים מממשלת ישראל להגדיל את הבנייה כאן ולהביא לתנופת בנייה. ואם צריך אנחנו ניאבק על זה בכל הכוח".

כץ התייחס במהלך הסיור לממשלה החדשה: "אני מאחל לחזרת הליכוד לשלטון על מנת שנמשיך לחזק את ההתיישבות, עדיף שמפלגה כמו הליכוד שמאמינה בהתיישבות בארץ ישראל תיתן גיבוי לתהליך מבית, אפשר לממש את החזון שלנו לבנייה בהתיישבות על ידי חזרת השלטון של הליכוד והמחנה הלאומי, ואני מקווה שזה יקרה בקרוב", סיכם כץ את דבריו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן