יוסי דגן לנתניהו: "בדוק מי כינה את ראשי ההתיישבות משוגעים"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, דורש מראש הממשלה לבדוק ולהעמיד במקום 'בכיר בליכוד' שכינה את ראשי ההתיישבות "משוגעים". דגן: "שפה המתאימה למר"צ ולקרן החדשה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/06/20 17:29 כג בסיון התשפ

יוסי דגן לנתניהו: "בדוק מי כינה את ראשי ההתיישבות משוגעים"
יוסי דגן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90


ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו, וביקש ממנו לעשות בדיקה מי כינה את המתיישבים ביהודה ושומרון משוגעים. הבוקר (שני) התפרסם בכלי התקשורת כי גורמים בכירים בליכוד כינו את ראשי המועצות ביהודה ושומרון, המתנגדים למפת הריבונות כפי שהיא מוצגת היום - "משוגעים".

במכתבו כתב דגן כי ''זו שפה המתאימה לדוברי הקרן החדשה ומרצ. פשוט בושה שמילים אלו כלפי ראשי הרשויות ביהודה שומרון יוצאות מפי בכירים בליכוד. האנשים שקראו לנו בשמות גנאי וכינו אותנו ״משוגעים״ מביישים את נתניהו ומביישים את התנועה הלאומית הליכוד. מקומם במרצ ובקרן החדשה.
אני קורא לך להעמיד במקום את אותו גורם פחדן המסתתר מאחורי כינוי. במקום לעסוק בהשמצות והכפשות, צריך פשוט לתקן את המפה" - הדגיש דגן - "וצריך לעשות את זה יחד".

דבריהם פורסמו הבוקר כדברים שנאמרו "בחדרים סגורים". בהתייחס למאבקו של ראשי המועצות ביו"ש, בהם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחייני, ראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ, ראש מועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן וראש מועצה אזורית הר חברון הר חברון יוחאי דמרי,  כנגד החלת ריבונות שתכלול הכרה במדינה פלשתינית והשארת ישובים יהודים כמובלעות בתוך מדינה פלשתינית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן