"הממשלה חייבת לעמוד במילתה ולא להפקיר את התושבים"

ח"כ שולי מועלם ביקרה בנתיב האבות, לאחר הגעת דחפורים לקראת הריסת בתים במקום. "יש לעצור את ההליך של ריכוז הכלים ופריצת הדרך, ולבצע קודם כל את עבודות הבנייה לפני הליך הגירוש", אמרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/18 12:23 כא בשבט התשעח

"הממשלה חייבת לעמוד במילתה ולא להפקיר את התושבים"
ח"כ שולי מועלם בנתיב האבות, צילום: דוברות ח"כ שולי מועלם

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם הגיעה הבוקר (ג') לנתיב האבות, והתייחסה לנוכחות הדחפורים שהגיעו למקום לקראת ההכנות להריסת חלק מן הבתים במקום. 

"קמנו הבוקר למציאות שבה חודש לפני הפינוי המיותר בנתיב האבות התחילו לרכז כלים כבדים לפריצת דרכים מבחוץ אל השכונה. איך יכול להיות שאפשר להביא כלים כבדים ולבצע עבודות לפריצת הדרך לקראת גירוש ולממש צווי תפיסה, בזמן שמסבירים שאותם כלים לא יכולים להגיע כדי לבצע את העבודות בחלקה 91 ולהקים קודם כל בתים חלופיים למשפחות משום 'שיש מניעות וקשיים'?", שאלה מועלם.

"במקביל ישנו ניסיון לעכב ביצוע של הגרוש וההרס עד לסיום ההכנה של חלקה 91 משום שישנה הבנה ברורה בכל שדרות הפיקוד והממשלה שמשפחות אמורות לעבור מבית לבית ולא להיות זרוקות בבית ספר שדה בתת תנאים.

"יש לעצור את ההליך של ריכוז הכלים ופריצת הדרך ולבצע קודם כל את עבודות הבנייה לפני הליך הגירוש המיותר כשלעצמו. לא מתייאשים מניסיונות משפטיים ואחרים לעצור את העוול. הממשלה חייבת לעמוד במילתה ולא להפקיר את התושבים", הוסיפה.

הבוקר הגיעו כוחות צבא לשכונת נתיב האבות מלווים בדחפורים, ככל הנראה כדי לבצע עבודות שונות כהכנה לפינויים של חלק מהמבנים במקום, שמיועדים להריסה בחודש הבא. במטה המאבק של נתיב האבות פרסמו הודעה שבה קראו לציבור להגיע למקום ולמנוע את העבודות.

"יום פקודה. הבוקר, פחות מ-24 שעות אחרי שביבי ובנט הבטיחו לעשות הכל למען ילדי נתיב האבות, הם שלחו את את כוחות צה"ל להתחיל בהכנות להרס. בואו עכשיו לעצור את העבודות. זוהי קריאת אמת לפעולה, באים עכשיו לנתיב האבות לחסום את עבודות הפריצה של הצבא", נכתב בהודעה.