שרה נתניהו מנחמת: לוחמים רבים עוד ילמדו על הסיפור הגבורה שלו

רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, ערכה ביקור תנחומים אצל משפחת מורנו ששכלה את בנה איתי ז״ל: "אני יודעת שעמנואל גדל על סיפור הגבורה של יוני נתניהו, ואיתי גדל על סיפור הגבורה של עמנואל מורנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/23 16:04 ג בחשון התשפד

שרה נתניהו מנחמת: לוחמים רבים עוד ילמדו על הסיפור הגבורה שלו
שרה נתניהו מנחמת, צילום: ללא

איתי נפל בקרב 17 שנים אחרי נפילת דודו, סא"ל עמנואל מורנו ז"ל. חצי שעה לפני הקרב בזיקים, איתי עוד הספיק לפגוש את אביו משה, שירד לדרום כדי להתנדב. הגברת נתניהו שהגיע לנחם את המשפחה היום (ד), חיבקה וחיזקה את בני המשפחה ושמעה מהם על סיפורי הגבורה העילאיים של איתי ז"ל ועל תרומתו החשובה למען ביטחון ישראל.

שרה נתניהו ישבה עם ההורים משה ותמי, הסבא והסבתא משה ומרגלית, והסבא והסבתא אילן וסילביה מורנו ששכלו את נכדם איתי הי"ד לפני ימים אחדים ואת בנם עמנואל הי"ד לפני 17 שנים. לאחר מכן, ישבה הגברת נתניהו ביחידות עם האלמנה הצעירה גל - חיבקה וחיזקה אותה - ושמעה ממנה על בעלה השם יקום דמו, ועל הקשיים לצד האמונה הגדולה שלה בצדקת דרכנו.

שרה נתניהו מנחמת את האלמנה

שרה נתניהו מנחמת את האלמנה צילום: ללא

הגברת שרה נתניהו:"פגשתי משפחה למופת, משפחה של גיבורים. הגורל המשותף שלנו קשר בין שתי המשפחות שלנו. חיבקתי אותם מעומק ליבי בשם כל אזרחי ישראל. תמיד נזכור את איתי הי"ד, שהיה גיבור ישראל כמו דודו עמנואל.
אני יודעת שעמנואל גדל על סיפור הגבורה של יוני נתניהו, ואיתי גדל על סיפור הגבורה של עמנואל מורנו. זאת שרשרת הדורות והגבורה של עמנו, מאז ימי יהושע בן נון והמכבים. אני יודעת שלוחמים רבים עוד ילמדו על הסיפור הגבורה של איתי.
עם ישראל מחבק אתכם. עם ישראל תמיד יהיה אתכם. יהי זכרם ברוך ונצור בליבנו תמיד".