"דירת קבע": תושבי נתיב האבות בהזמנה לציבור בסוכות

תושבי נתיב האבות מזמינים את ציבור המטיילים בחול המועד לבוא ליישוב ולראות בעיניהם את הבתים המיועדים להריסה בצו בית המשפט העליון: "המבקרים יוכלו לראות במו עיניהם את האבסורד בפסיקת בג״ץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/17 11:09 יח בתשרי התשעח

"דירת קבע": תושבי נתיב האבות בהזמנה לציבור בסוכות
רוצים פתרון. נתיב האבות, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

בעודם חוגגים את החג תחת סוכת ארעי, תושבי שכונת נתיב האבות, ביישוב אלעזר שבגוש עציון מקווים לדירת קבע כפתרון לאחר פסק דין חלוט בו עליהם לפנות את ביתם עד חודש מרץ הקרוב. התושבים ממתינים למתן פתרון קבע שרק ביכולותיו של רה"מ לעשות כן.

לקראת ישיבת מועצת התכנון העליונה, שהייתה אמורה לאשר את שינוי מעמד הקרקע במקום, הנדחית שוב ושוב שכינוסה משוער מיד לאחרי החגים התושבים מזמינים את כל הבאים לגוש עציון ביום ג' (ה' דוחה"מ, 10.10) , לבוא לשכונת נתיב האבות, לסוכה שנבנתה במיוחד עבורם ולשמוע מפי התושבים את העוול הגדול הצפוי לקרות בחורף הקרוב 

תושבי שכונת 'נתיב האבות' ביישוב אלעזר שבגוש עציון, קוראים לכל המטיילים בגוש עציון ומחוצה לו, לעצור להתרעננות בשכונתם ולשמוע על העוול הגדול, על הריסת 15 הבתים בחורף הקרוב. בעוד התושבים ממתינים למתן פתרון קבע ולמוצא פיו מרה"מ ושריו בהקמת ישובם שתוכרע בישיבת מת"ע הנדחית שוב ושוב שכינוסה משוער מיד לאחר החגים. 

מטה המאבק בשכונת נתיב אבות אמרו: "תושבי נתיב האבות מזמינים את בית ישראל לבקר בשכונת נתיב האבות שבישוב אלעזר במרכז גוש עציון, המבקרים יוכלו לראות במו עיניהם את האבסורד בפסיקת בג״ץ, תושבי השכונה מזמינים את המבקרים לראות את הבתים שבגץ פסק שיש להרוס".