גליק ספד לרעייתו: "אוהב אותך, כל מה ששלי שלך"

חבר הכנסת סיפר בדמעות על אשתו שהלכה לעולמה, ואמר: "לימדת אותי לחשוב למה אני מתכוון כשאני אומר תודה. תמיד היית לצד האנשים השקופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/18 16:25 יד בטבת התשעח

גליק ספד לרעייתו: "אוהב אותך, כל מה ששלי שלך"
נפטרה לילה. יפי ויהודה גליק, צילום: באדיבות המשפחה

יפה (יפי) גליק, רעייתו של ח"כ יהודה גליק, מובאת בשעה זו לקבורה בהר המנוחות בירושלים. גליק הלכה הבוקר (ב') לעולמה לאחר שהייתה מאושפזת במשך כחצי שנה בעקבות אירוע מוחי קשה.

בעלה, ח"כ יהודה, ספד לה בדמעות ואמר: "לפני שאתחיל לדבר אני רוצה לבקש סליחה, אם יש משהו ששנאת זה שהייתי מפרגן לך ליד אנשים. יפי, כל מה ששלי שלך. כשהתחתנו הייתי נכה רגשית. יום אחד אמרת לי - יהודה, אתה אוהב אותי? אמרתי - כן. אז אמרת - אז תגיד 'יפי אני אוהב אותך'. אמרתי 'אבל בחורי ישיבה לא אומרים ככה אני חושב'. אמרת לי 'כן הם אומרים'.

"לימדת אותי לחשוב למה אני מתכוון כשאני אומר תודה. יפי, תמיד היית לצד האנשים השקופים. אם היינו הולכים לחתונה וראית אישה יושבת בצד הלכת לשבת לידה".

ח"כ גליק הוסיף: "יפי אני אוהב אותך. כששנתיים לא קרה כלום הבנו ביחד שזה אומר שצריך ללכת לאמץ עוד ילד מאומנה. יעל ותמר מהביטוח לאומי - תודה לכן. תודה לחברות, תודה לכל מי שתמך. תודה לכל מי שהגיע וראיתי הרבה פרצופים. אני רואה הרבה פרצופים, משמאל מימין, ערבים יהודים, מהמפלגה ושלא. יפי אם יש משהו ששנאת זה מריבה".

לפני כחצי שנה פרסם ח"כ גליק ברשתות החברתיות קריאה נרגשת לציבור להתפלל למען רעייתו. "חברים יקרים ואהובים, לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות אירוע מוחי קשה מאוד היא זקוקה לתפילותיכם. אנא קרעו את השמים למען יפה בת לאה", כתב. בעקבות התמיכה שקיבל כתב גליק: "תודה עם ישראל, החיבוקים זורמים בלי הרף מכל חלקי העם. מעריך מאוד מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן