גדעון סער: "החלום שלי להגיע לבית אל לאחר שהוחל עליה החוק הישראלי"

שר החינוך לשעבר, גדעון סער קיים היום ביקור במועצת המקומית בית אל, יחד עם ראש המועצה, שי אלון והתייחס לביקורו המדיני הצפוי של נתניהו בארצות הברית: " שיעמוד בצורה חזקה על הזכויות של העם היהודי בארץ ישראל כפי שהוא יודע". שי אלון: "גדעון הוא ידיד המועצה". צפו בדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/17 12:54 כב באלול התשעז

גדעון סער: "החלום שלי להגיע לבית אל לאחר שהוחל עליה החוק הישראלי"
גדעון סער בבית אל, צילום: דוברות בית אל

שר החינוך גדעון סער קיים היום סיור במועצה המקומית בית אל יחד עם ראש המועצה שי אלון. במהלך הסיור, נפגש עם בנות בית הספר הממלכתי דתי במועצה וחיזק את ראש הממשלה שנמצא בימים אלו בביקור מדיני נדיר במדינות דרום אמריקה ועתיד להגיע בעוד מספר ימים לניו יורק למפגש בעצרת האו"ם עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ:

"אנחנו שולחים לראש הממשלה", אמר סער, "שנמצא בשליחות מדינית בדרום אמריקה ויגיע לארה"ב וייפגש עם נשיא ארה"ב ברכת הצלחה לעמוד בצורה חזקה על הזכויות של העם היהודי בארץ ישראל כפי שהוא יודע".

"יש הרבה מאוד מבחנים אבל עכשיו אחרי שהיינו באתר של חלום יעקב, אנחנו בארץ ישראל בעלי הבית, מתוקף זכות היסטורית, מתוקף ספר הספרים מתוקף הזכות שהוכרה במשפט העמים,  התפקיד שלנו, וב"ה זכיתי לקחת חלק לחזק את הנוכחות שלנו בארץ ישראל כולה".

במהלך הסיור ביקר סער באתר "חלום יעקב", אתר תיירות ארכיאולוגי הממוקם כ-500 מטרים משכונת גבעת האולפנה. באזור ישנו סלע עתיק, המנציח לפי המסורת את חלומו המקראי של יעקב אבינו, מצפור, מערות קבורה ועץ אלון עתיק בן כאלף שנה. 

כשהתייחס לחלום יעקב אמר סער: "לכל אחד יש חלומות יותר פרוזאיים והחלום שלי הוא להגיע לבית אל, לא חשוב באיזה תפקיד, שהוחל עליה החוק הישראלי והריבונות הישראלית של מדינת ישראל, ובעזרת ה' נעשה את המירב להביא את היום הזה".

ראש מועצת בית אל שי אלון הודה לשר לשעבר גדעון סער ואמר : "גדעון הוא ידיד המועצה בית אל, תמך בנו במאבק שניהלנו לפני מספר שבועות בנוגע לבניית 300 יחידות הדיור בבית אל. אנחנו שמחים לארח אותו כאן אצלנו ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה."