גדעון לוי: "הגולדינים רוצים את גופת בנם בכל מחיר. שום התעללות בתושבים אין בה די מבחינתם"

עיתונאי השמאל הקיצוני קץ במאבקם של המשפחה להשבת בנם לישראל וכתב כי הוא "הפך למסע שיסוי לא מוסרי ומקומם. אפילו דעת הקהל בישראל, המוסתת בקלות, לא גילתה בו עד כה עניין רב מדי". ראשי השדולה להשבת החיילים: "שיאים של אטימות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/06/17 11:23 א בתמוז התשעז

גדעון לוי: "הגולדינים רוצים את גופת בנם בכל מחיר. שום התעללות בתושבים אין בה די מבחינתם"
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

העיתונאי גדעון לוי מסמן מטרה חדשה, משפחתו של סגן הדר גולדין הי"ד. במאמר שפורסם הבוקר (ראשון) בעיתון 'הארץ', הוא תקף לאה ושמחה גולדין על מאמציהם להשיב את גופת בנם לקבר ישראל.

בפתח מאמרו כתב לוי כי "דמו של סגן הדר גולדין יקר במיוחד. בין 130 ל–150 בני אדם, רובם אזרחים, כולל נשים, תינוקות וילדים, שילמו בחייהם על הריגתו וחטיפת גופתו במבצע צוק איתן. יותר מאלף פגזים ופצצות ירה צה"ל על בתי מגורים ברפיח, וחיל האוויר הפציץ עוד 20 'מטרות', גם הן מן הסתם בתי מגורים".

בהמשך הוא טען כי מאבקם של בני משפחת גולדין, "הפך למסע שיסוי לא מוסרי ומקומם. אפילו דעת הקהל בישראל, המוסתת בקלות, לא גילתה בו עד כה עניין רב מדי". לטענתו, "הגולדינים רוצים את גופת בנם בכל מחיר ואת המחיר הם רוצים להשית על שני מיליוני תושבי עזה המקוללים. שום התעללות בתושבים אין בה די מבחינתם. שיקפאו למוות, שלא יקבלו חשמל, שהאסירים יעונו עוד יותר בכלא, הכל מקודש בעבור גופת הבן. את ההסתה הזאת אסור לקבל, גם לא ממשפחה שכולה".

"האם ד"ר לאה ופרופ' שמחה גולדין ביקרו אי פעם בכלא הישראלי?" הוא שאל, "האם הם יודעים כמה עזתים יכולים לבקר את בני משפחותיהם הכלואים בו? אבל גם בכך לא די להם. הם רוצים שיהיה קר לכל תושבי עזה בחורף ושגם בקיץ לא יהיה להם חשמל. מצדם, שהתינוקות בפגיות ימותו, שהחולים יגוועו, העיקר שגופת הדר תוחזר. בחורף הם מחו שישראל אפשרה לקטאר ולטורקיה לספק סולר לעזה ועכשיו הם מתנגדים לאספקת חשמל לרצועה".

יוצא נגד משפ

יוצא נגד משפ' גולדין. גדעון לויצילום: פלאש 90. אמיר לוי

ראשי השדולה להשבת החיילים החטופים, ח"כ שולי מועלם רפאלי מהבית היהודי וח"כ עמיר פרץ מהמחנה הציוני, הגיבו לדברים של עיתונאי השמאל ואמרו: "גדעון לוי מגלה שיאים של אטימות כשהוא בוחר לנבור בשכול של משפחת גולדין האצילה ולהטיח בה האשמות. במקום להציב מכשול נוסף, גדעון לוי יכול היה לנצל את טורו בעיתון להשבת החיילים הביתה או פשוט לשתוק".