מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

40 מצלמות אבטחה במעגל סגור: המתחם הסודי של יחיא סינוואר

לוחמי צה"ל איתרו באחד הבתים של סינוואר מתחם תת קרקעי עם דרך מילוט. הכניסה למתחם התגלתה מתחת למרצפות נשלפות בתוך מבנה המוקף בארבעים מצלמות אבטחה במעגל סגור

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 19/12/23 21:34 ז בטבת התשפד

40 מצלמות אבטחה במעגל סגור: המתחם הסודי של יחיא סינוואר
סינוואר, צילום: Abed Rahim Khatib,Flash90

לוחמי צה"ל גילו מתחם תת קרקעי באחד הבתים של יחיא סינוואר, שהוקף בארבעים מצלמות אבטחה במעגל סגור. כך חשף הערב (ג') הכתב הצבאי של כאן 11, איתי בלומנטל. על פי הדיווח, כלל החלונות בבית היו אטומים ובמהלך הסריקות שערכו הלוחמים, התגלו באחד החדרים מרצפות ללא רובה (החומר המדביק בין מרצפת למרצפת). הלוחם שנתקל בממצא החשוד, בדק את המרצפות וגילה תחתיהן שתי דלתות הידוראליות שהובילו למתחם תת קרקעי עם דרך מילוט.

הכרוז שהופץ בעזה: 400 אלף דולר על הראש של סינוואר

כזכור, בשבוע שעבר הופצו ברשתות הפלשתיניות תיעודים של כרוז שפיזר צה"ל ברחבי רצועת עזה, בו מובטח לתושבים סכום של מאות אלפי דולרים תמורת מידע על מיקומם של ראשי חמאס. בכרוז מובטח מענק של 400,000 דולר תמורת מידע על מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, ועל אחיו, מחמד סינוואר הוצעו 300,000 דולרים.

"רק" 100,000 דולר על הראש של מוחמד דף

על דפי הכרוז הוצעו סכומים נמוכים יותר עבור שני בכירים נוספים. סכום של 200,000 דולרים יועבר למי שיסגיר מידע על ראפע סלאמה מפקד חטיבת חאן יונס, ועבור מוחמד דיף ששרד כבר מספר ניסיונות חיסול של צה"ל, מוצע באופן מפתיע הסכום הנמוך היותר מבין המענקים - 100,000 דולר. בכרוזים צוין מספר טלפון של צה"ל, קישור ליצירת קשר חשבון טלגרם צה"לי וגם, הכרזה שחתמה את הכרוז: "סודיות מובטחת".