מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

כטב"מים וטילי שיוט: החות'ים פרסמו תיעוד מהמתקפה על ישראל

כלי תקשורת בתימן מפרסמים תיעוד מקיף משיגורי הכטב"מים והטילים לעבר ישראל. בתיעוד נראים עשרות שיגורים לעבר ישראל לצד דגל הרשות הפלשתינית

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/23 12:48 יז בחשון התשפד

כטב"מים וטילי שיוט: החות'ים פרסמו תיעוד מהמתקפה על ישראל
שיגור כלי הטיס מתימן, צילום: צילום מסך, 27א

אחרי שתקפו את ישראל בטילי שיוט וכלי טיס בלתי מאוישים, כלי תקשורת בתימן מפרסמים היום (ד') תיעוד מהשיגורים שביצעו החות'ים לעבר אילת. בתיעוד נראה שיגורם של טילים מתקדמים לטווח ארוך לצד שיגור עשרות כלי טיס לא מאוישים ודגלי תימן והרשות הפלשתינית. כלל השיגורים יורטו בטרם חצו לשטח ישראל.

https://youtu.be/HVixjtdQvsU

"הצבנו בים סוף כלים של חיל הים שיודעים להגן, וגם לתקוף"

מוקדם יותר היום דובר צה"ל הזהיר את החות'ים מתימן מפני המשך המתקפות על אילת: "אנחנו במוכנות מאוד גבוהה בהגנה במרחב הזה, הוספנו עוד כלים של חיל הים שיודעים להביא הגנה משמעותית מהמרחב הימי ויודעים גם להביא יכולות התקפיות. אנחנו ערוכים במרחב הזה כמו שאנחנו ערוכים בכל אזור במדינת ישראל ואנחנו גם יודעים להתקיף במקום ובזמן שנחליט".

החות'ים לקחו אחריות על שיגורי הכטב"מים: "סולדריות עם עמנו בעזה"

כזכור, לאחר שמתקפה אווירית מתימן סוכלה אתמול מחוץ לשטח ישראל, עבד אל-עזיז בן-חבתור, ראש הממשלה של החות'ים,לקח אחריות על הירי ואמר: "אנחנו בתימן עומדים בסולידריות עם עמנו בעזה, בפלשתין, בדרום לבנון, בגולן ובכל סנטימטר של אדמה ערבית. אנחנו חלק מציר ההתנגדות ושום דבר לא יפריע להתנגדות בתימן למרות המרחק הגיאוגרפי".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il