מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל התחייב: "דלק לא ייכנס לרצועת עזה"

דניאל הגרי התייחס לראיון עם החטופה שעורר סערה: "רציתי לחבק את יוכבד ליפשיץ כשראיתי אותה, איש לא משער את גודל הזוועה שעברה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 20:46 ט בחשון התשפד

דובר צה"ל התחייב: "דלק לא ייכנס לרצועת עזה"
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הכחיש הערב (ג') במסיבת עיתונאים כי בכוונת ישראל להעביר דלק לרצועת עזה והבהיר: "דלק לא ייכנס לרצועת עזה". הגרי הסביר: "חמאס צריך את הדלק לתשתיות המבצעיות שלו וגנב דלק מאונר"א. אפשר להחזיר אותו חזרה מחמאס לבתי החולים".

"רציתי לחבק את יוכבד ליפשיץ כשראיתי אותה"

הגרי התייחס לעדותה של החטופה ששוחררה אתמול משבי החמאס: "רציתי לחבק את יוכבד ליפשיץ כשראיתי אותה, איש לא משער את גודל הזוועה שעברה. אישה מבוגרת, שנחטפת בברוטליות על ידי מחבלים שמחוללים זוועות בקיבוץ מועברת לעזה עם חטופים נוספים ובעלה עדיין בעזה. צה"ל יעשה הכל להחזיר את עודד וכל החטופים הביתה. לא ניתן לעולם לשכוח".

החטופה יוכבד ליפשיץ: "הם דאגו לכל הצרכים, היו מאוד אדיבים"

כזכור, ליפשיץ התראיינה היום לערוצי התקשורת בבית החולים איכילוב, ואמרה כי קיבלה יחס טוב ממחבלי החמאס: "הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים ולא אנחנו, שלא יהיו מחלות" אמרה. "הם דאגו לכל הצרכים, היו מאוד אדיבים. אכלנו פיתות עם גבינה לבנה, גבינה מותכת ומלפפון וזו הייתה ארוחה ליום שלם. הם התייחסו אלינו מאוד בעדינות והביאו לנו שמפו ומרכך".

החטופה ששוחררה מדברת

"הם דאגו לכל הצרכים, היו מאוד אדיבים", ליפשיץ. צילום: צילום מסך