בניגוד לשמועות - אין נפילה בנמל התעופה בן גוריון

לאחרי מטחי הרקטות הכבדים לעבר עוטף עזה וגוש דן: רשות שדות התעופה מבהירה כי  נתב"ג פועל כסדרו להמראות ונחיתות, לא הייתה נפילה בתחומי שדה התעופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 13:31 כד בתשרי התשפד

בניגוד לשמועות - אין נפילה בנמל התעופה בן גוריון
נתב"ג | , צילום: Moshe Shai/Flash90

היום השלישי למלחמה: לאחר יותר מיממה, בשעה 12:00 נורו מטחים כבדים לעבר ירושלים וגוש דן, ואזעקות נשמעו בין היתר בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים, הרצליה, רעננה, תל אביב יפו ועוד. לאחר שנשמעו אזעקות גם באזור נתב"ג, רשות שדות התעופה מבהירה כי נתב"ג פועל כסדרו להמראות ונחיתות ולא הייתה נפילה כלשהי בתחומי נתב"ג.

מטח הרקטות האחרון: חמישה בני אדם נפצעו, שניים באורח קשה

בתוך כך, במטח הרקטות האחרון שנורה לעבר הדרום וגוש דן, באשקלון נפצעו ארבעה בני אדם מרסיסים, בהם: גבר כבן 75 במצב קשה, שני גברים כבני 55 ו-30 במצב בינוני ואדם אחד שנפצע קל. בנוסף, באשדוד אישה כבת 50 נפצעה במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית והיא פונתה לבית החולים אסותא באשדוד.

אחת מזירות הנפילה

אחת מזירות הנפילה, צילום: דוברות מד"א

גלנט: "עזה במצור מוחלט - יהיו פה צעדים שכמותם לא נראו מעולם"

מוקדם יותר, שר הביטחון גלנט התייחס ללחימה: "אנחנו במלחמה על קיומנו באיזור - אם לא נגבה את מלוא המחיר, תאבד ההרתעה ואויבינו מסביב יסכנו את קיומינו. לא נוכל למנוע כל ארוע ולפגוע בכל מחבל אבל נגבה מחיר שהם לא שיערו ונשיב את ההרתעה".

עוד הוסיף: "יהיו פה צעדים שכמותם לא נראו מעולם. אנחנו נמגר את האיום הזה יהא המחיר אשר יהא. עזה במצור מוחלט - הוריתי לצה"ל לא לאפשר הכנסת דלק, מזון או מים. לא יהיה חשמל בקרוב. זה ייקח שבועות ארוכים אם לא למעלה מזה אבל יסתיים בניצחון של מדינת ישראל".