נתניהו: "תושבי הדרום - אנחנו אתכם". גנץ: "הוא צריך ללכת הביתה"

ראש הממשלה אומר כי הבטיח לחמאס ש"אם לא יטפלו בסוררים - אנחנו נטפל בחמאס", והוסיף: "אני מדבר על מלחמה". יו"ר כחול לבן: "נתניהו נכשל, הוא צריך ללכת הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/20 12:57 כט בשבט התשפ

נתניהו: "תושבי הדרום - אנחנו אתכם". גנץ: "הוא צריך ללכת הביתה"
נזקי הפגזות צה"ל בעזה, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

הירי לדרום התחדש - והתגובות מיהרו להגיע. לפני הצהריים חודש ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר שדרות ויישובי העוטף. מצה"ל נמסר כי מערכת כיפת ברזל יירטה חמישה שיגורים. בקיבוץ ניר עם נגרם נזק לרכוש, ובשדרות נפצעה אישה באורח קל מחרדה.

במהלך הירי התראיין ראש הממשלה נתניהו בגלי צה"ל, והגיב כי "הבהרתי לחמאס כי אם לא ירה על הסוררים בעזה אנחנו נירה בו. אני מדבר על מלחמה". עוד אמר ראש הממשלה: "אני לא ממהר למלחמות כי אני שומר על חיילי ישראל, אבל החמאס צריך לדעת שזה יכול לקרות בכל רגע".

בהמשך הבטיח ראש הממשלה לתושבי הדרום את תמיכתו ואמר: "אני אומר לתושבי הדרום אנחנו אתכם - ולחמאס ולג'יהאד האיסלאמי אנחנו עליכם".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף במקביל את ראש הממשלה ואמר: "נתניהו לא יכול להביא שקט לתושבי הדרום. נתניהו צריך ללכת הביתה".

מאוחר יותר שוחח ראש הממשלה בטלפון עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם וראש עיריית שדרות אלון דוידי. רה"מ נתניהו חיזק את עמידתם האיתנה של תושבי העיר ועידכן את ראשי העיר בתמונת המצב הביטחונית. נתניהו מקיים כעת התייעצות ביטחונית טלפונית עם ראשי מערכת הביטחון.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר: "בזמן ששר הביטחון וראש הממשלה מקיימים "התייעצויות ביטחוניות", תושבי הדרום ממשיכים להיות מטווחים ומופקרים לירי הטילים הבלתי פוסק מעזה. במקום לתת מכת מחץ לארגוני הטרור ולהוריד אותם על הברכיים, תנועת המשאיות לעזה נמשכת כרגיל וצה"ל ממשיך להפציץ דיונות ריקות".
עוד נמסר: "עצם הדיבורים על 'ההסדרה' מעניקים רוח גבית לחמאס להמשיך בטרור. הגיע הזמן לעצור את הטירוף ולהתחיל לחסל מחבלים במקום לחסל דיונות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן